Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

 

 

Apropo, har du sett at du får Krekar som ny nabo ?

 

Ja, jeg gleder meg. Håper de tvinger ham opp hit, åkke som.

 

 

Du har ikke innsett at du har ett lett hoarderpreg, og derfor verdsetter de fleste av dine gjenstander ganske høyt? :]

 

Nope. :p

 

Jeg kaster en del, skal jeg si deg. Finner gammelt skrap og tull som fulgte med de mange årene jeg abonnerte på Donald, eller billige ting jeg fikk for en mannsalder siden og ikke interesserte meg for da, og heller ikke nå. For ikke snakke om ødelagte ting uten sjanse til reparasjon. En dag burde jeg tømt skuffa for innmat til gamle 486-er og Pentium-er også. Jeg fikk aldri laga smykker av det uansett, og interessen for å bygge opp en pentium 1 og installere Win95 på og spille gamle spill som ikke vil fungere til tross for 32bits prosessor og kompatibilitetsmodus, er dalende.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope. :p

 

Jeg kaster en del, skal jeg si deg. Finner gammelt skrap og tull som fulgte med de mange årene jeg abonnerte på Donald, eller billige ting jeg fikk for en mannsalder siden og ikke interesserte meg for da, og heller ikke nå. For ikke snakke om ødelagte ting uten sjanse til reparasjon. En dag burde jeg tømt skuffa for innmat til gamle 486-er og Pentium-er også. Jeg fikk aldri laga smykker av det uansett, og interessen for å bygge opp en pentium 1 og installere Win95 på og spille gamle spill som ikke vil fungere til tross for 32bits prosessor og kompatibilitetsmodus, er dalende.

 

Gjett om jeg angrer på at jeg brukte de første donalbladene i badekaret og slikt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

 

Apropo, har du sett at du får Krekar som ny nabo ?

Ja, jeg gleder meg. Håper de tvinger ham opp hit, åkke som.

Er vel et stykke fra Orkanger og ut til Kyrkseterøra? Da jeg var utpå der i fjor på jobb var det en ganske grei kjøretur unna, i hvert fall.

 

Forøvrig utrolig flott tur å kjøre. Trondheim -> Kjørsvikbugen og tilbake.

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...