Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, fuck oksygen og mat og drikke. Musikk über alles.

 

Og når vi snakker om musikk. Av alle ting sitter jeg nå og ser på en spansk promoversjon av dette albumet, og lurer på hvor pappa fikk tak i det i sin tid.

 

Om ikke annet har jeg kommet nesten trekvart med LP-ene jeg har stående her. Etterpå må jeg gå løs på alle de jeg ikke hadde plass til og som står lagret i skap og esker andre steder i huset. Og blir uansett ikke ferdig før jeg får kommet meg til Stavanger for å hente de eksene jeg har med vinyl stående der (sammen med 5 liter spiritus fortis og 3 liter lynol, men det er en annen sak).

Lenke til kommentar

Ja, jeg har kjennskap til filmen, og liker albumet. Jeg bare stussa på hvor han fiksa seg en spansk en promoversjon. Jeg liker spesielt at man kan folde det ut som man folder ut en kappe, men det er vel standard for alle utgivelsene så vidt jeg vet.

 

Kan så langt si at det mest irriterende med Discogs (bortsett fra hvor vanskelig og byråkratisk det er å legge inn album og utgivelser som ikke allerede eksisterer), må være mangelen på klassiske utgivelser, Reader's Digest-utgivelser og at ingen andre har tatt seg bryet med å legge inn utgivelsene fra 80-tallets norske studentgrupper. Lurer på om pappa husker all informasjonen jeg trenger for å få lagt inn skiva bandet han spilte i gav ut …

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...