Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan hende. "Moonmadness" var det eneste pappa hadde, så det er det jeg har spilt halvt ihjel, uten å tenke på deres andre utgivelser. Får sjekke det ut når det kommer penger inn på kontoen. Som nevnt andre steder, var "White1" litt vel dyr for en som lever på AAP.

 

Nå koser jeg meg med Junipher Greenes "Friendship". Har sansen for dette albumet også. Så blir det vel "Tarkus" etterpå. Mest fordi jeg digger å bare drømme meg bort i coveret mens jeg hører på musikken, men mye også på grunn av musikken.

Lenke til kommentar

Anbefaler deg å sjekke den ut. Kanskje min favoritt-prog-skive noensinne. Den eller Van Der Graaf Generator - Pawn Hearts.

 

Junipher Greene er gode greier! Ei annen norsk prog-perle som er verdt å sjekke ut, er Thule - Natt. De synger på nordlandsk(?) til og med!

Endret av Anvlaibar
Lenke til kommentar

 

Hvis Sigh er prog så er Dream Theater prog også.

 

Synes du det er merkelig å trekke frem Imaginary Sonicscape og In Somniphobia som prog-skiver?

 

Og Dream Theater er selvfølgelig prog metal, så prog er det. Men jeg regner med at dere pratet om prog rock. I såfall, Goblin! Ah, for et band.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...