Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Særiøst? Skremte vette av meg når jeg var en liten pøbel.

Jeg syntes bare synd i hufsa :(

 

Hufsa er ensom, ingen vil være venner med henne. Tenk å vandre rundt helt alene i mørket mens alt rundt deg blir til is, og alle forakter deg og jager deg.

 

Hattifnattene derimot! De er skumle de.

Endret av Pettersenper
Lenke til kommentar

Elsker chillstep og liquid drum and bass. Kjipt at jeg ikke oppdaget disse sjangrene tidligere.

:thumbup:

 

Har noen vært på Metro nattklubb før? Vil jeg få tinnitus av å være der? Er redd musikken er jævla høy :/

Har vært på Metro nattklubb i Trondheim, om det teller. Var ikke så altfor musikk der. Men det var en utrolig moro kveld.

Lenke til kommentar

Er Metro i Trondhjem fortsatt den baren hvor homofile sokner til?

Husker jeg ble med noen venninner innom der da jeg var 17, men ble fort kastet ut fordi jeg var for streit til å være der (det var i alle fall det dørvakta fortalte meg da han ba meg forlate stedet).

 

Samme kveld ble jeg også kastet ut av en McD fordi jeg var for edru til å være der.

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned 5-6 episoder av mummitrollet da jeg var i Tyskland, pluss et par filmer. Husket at jeg likte det så godt da jeg var liten. De ble bare liggende der ettersom jeg fant ut at det ikke var like interessant i voksen alder. Dog, hufsa er fremdeles like skummel som hun alltid har vært. :ohmy:

 

Husker en forferdelig episode da jeg var liten. Tror jeg var 4 eller 5 år gammel (at foreldre lot ungene deres se på slikt den gangen! Rene skrekkfilmen jo.). Det var en episode der mummi akte ned en bakke noen ganger, så BOOM! sto hufsa midt i bakken. Jeg hylte. Mamma kom springende opp, hun trodde det hadde skjedd noe. Huff! Siden det har jeg ikke turt å se på episoder der hufsa er med, selv ikke som voksen.

 

Jeg har den episoden på DVD. :p

Og Hufsa skremmer meg fortsatt. Jeg vet ikke helt hvorfor, for i disse dager vet jeg jo hva hu er, men jeg er fortsatt litt redd når jeg er alene ute i skogen en vinternatt, fordi du aldri vet når hun plutselig står foran deg.

 

Vinterdamen var uansett mer skummel. Og Trollmannen.

Lenke til kommentar

Er Metro i Trondhjem fortsatt den baren hvor homofile sokner til?

Husker jeg ble med noen venninner innom der da jeg var 17, men ble fort kastet ut fordi jeg var for streit til å være der (det var i alle fall det dørvakta fortalte meg da han ba meg forlate stedet).

 

Samme kveld ble jeg også kastet ut av en McD fordi jeg var for edru til å være der.

Haha, det er det. Var der med coyotemannen og en felles kompis for drøyt ett år siden. Ble en interessant kveld!

Lenke til kommentar

Det er ikke så ille som folk skal ha det til. Etter 13 år har jeg blitt vandt til det, og tenker aldri over at jeg har det … om jeg da ikke har det helt stille, så jeg sørger for alltid å spille musikk eller se på film / serier.

Det finnes flere grader av tinnitus. Jeg har også lært meg til å leve med det, men jeg hører det så og si hele tiden. (med mindre musikken står på passelig høyt)
Lenke til kommentar

Så jeg blir bedt om alltid å låse dørene, for det kan komme øst-europeere hit og de går rett inn og forsyner seg med det de vil ha (jeg mistenker min mor og mine søstre for å være rasistiske mot folkeslag som kommer østfra, selv er jeg bare skeptisk til svensker). Så jeg låser ytterdøren, finner nøkkelen til sikkerhetslåsen som ikke har vært brukt på 15 år og låser den, låser døren fra garasjen og inn i boden, låser døren fra boden og inn til gangen, og låser så døren til rommet mitt for å være på den sikre siden, og hva skjer så når folk kommer hjem? Jo, jeg får kjeft får å ha låst dørene.

 

Dette er siste gang jeg låser en eneste dør!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...