Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hvem?

 

Dem i dette tilfellet var jenter som deg for x år siden der x er antall år siden L4r5 barnerovet deg.

 

Finnes det en app for forumet?

 

Ja men jeg veit ikke om det egentlig er noen oppgradering fra mobilversjonen. Eller, det er vel tek.no sin app tror jeg, men jeg mener å huske at man kunne lese forumet der.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Aha. Så du kan litt forumhistorie du. Dette må være evig lenge siden, de der har jo kranglet med hverandre i tråden så lenge jeg kan huske :)

 

Nei jeg var ikke her da. Men jeg kan lese så jeg brukte bare den informasjonen jeg leste i tråden over de siste par sidene og så skrev jeg det der.

 

Joda, de er over alt!

 

På forumet? Eller over alt i Bergen?

Lenke til kommentar

Haha, lol

 

post-209260-0-19433700-1374778021_thumb.jpg

Nå skal jeg ikke komme med noen påstander, siden jeg aldri har vært der, men det er flere som ble positivt overrasket av lyden på den konserten, har jeg lest. Mange som klagde på endringen før konserten, men det hele ble visst bedre enn forventet.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si at Muse er det som får meg til å tenke prog rock, akkurat. Jeg blir alltid like overrasket nå jeg kommer over anmeldelser som kaller dem prog rock, fordi for meg er det langt fra prog rock til hva enn Muse spiller.

 

Jeg kan faktisk, for en gangs skyld, si meg enig med Skarstard i at Muse er like prog som Kaizers er folk. Og Kaizers er ikke mye folk (jeg henspiller nå selvfølgelig til musikksjangeren, da Janove, Geir og resten av gjengen definitivt er mennesker).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...