Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt som biler. Hvordan går det ann å bry seg så mye om noe så kjedelig?

 

Bil er det viktigste i livet mitt. Synes bil er kjempetøft. Synd at dama mi aldri vil ta meg med på rånerturer i gjennom sentrum her jeg bor. Opp og ned gata. Ja takk!

Lenke til kommentar

 

Rette ræva som feis.

 

 

Nei, du sier ikke det...

 

 

 

Hva faen var det du nettopp sa om meg, lille megge? Du skal vite at jeg ble uteksaminert som den beste i klassen i Marinen, og jeg har vært involvert i flere hemmelige angrep på Al-Quaeda, og jeg har over 300 bekreftede drap. Jeg er trent i gorillakrigføring og er den beste snikskytteren i hele millitærstyrken. For meg er du intet annet enn et nytt mål. Jeg skal utslette deg med presisjon ingen på denne jord har vært vitne til, merk deg mine ord. Tror du virkelig du kan si sånt til meg på Internett og slippe ustraffet fra det? Tro om igjen, skittstøvel. I skrivende stund kontakter jeg mitt hemmelige nettverk av spioner på kryss og tvers av landet, og IP-adressen din blir sporet i dette øyeblikk. Så forbered deg på stormen, din larve. Stormen som utsletter den patetiske lille saken du kaller ditt liv. Du er dødsens, gutt. Jeg kan være hvor som helst, når som helst og kan drepe deg på over 700 måter, og det bare med hendene. Ikke bare er jeg mer enn veltrent i ubevæpnet kampteknikk, men jeg har også tilgang til hele Marinestyrkens arsenal, som jeg vil bruke til å utslette det stygge trynet ditt fra kontinentet. Hadde du bare visst hvilket helvete din lille "kommentar" ville forårsake for deg, så kanskje du hadde holdt kjeft. Men det kunne du ikke, ville du ikke, gjorde du ikke, og nå får du bøte, din helvetes idiot. Jeg vil slippe mitt raseri ned over hodet ditt og drukne deg i det. Du er faen meg dødsens, gutt.

 

 

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...