Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hardt å velge. Den fantastiske filmen "The Departed" (alt med Jack Nicholson er fantastisk), en god episode av Inspector Morse, eller bare legge meg og håpe hodepina som jeg antar har kommet fordi jeg har fått overdose friskluft (vært utendørs nesten helt siden jeg sto opp for 14 timer siden) har forsvunnet når jeg står opp om 8 timer.

Lenke til kommentar

Buksene mine lukter ild. :dontgetit: Har gått med dem i hele dag og nå lukter bena mine ild også. Wtf.

 

Ikke spør hvordan noe kan lukte ild. Det er det lukten minner meg om.

 

Mange brenner ting i hagene sine for tiden.. luktet bål på torsdagen på treningssenteret. Jeg personlig synes brenning av ting er en hedensk atttraksjon og bør bare pratiseres av de som birkelig kan den slags. Meeh, ja jeg er kanskje litt full og den burgeren smakte ikke som forventet, han chinese på esso har puttet kål og løk på den og thats it. Jeg ville sagt kinakål, men det er jo det faenskapet man får på kebaben, ikke det at noe som helst annen kunne reddet kebaben fra total fiasko mnemen.. burger. hvorfor bruke støgg rødlig ekkel kålstuing salat når det koster minimalia med spenn for vanlig salat? er det sånn og forstå at chinese ikke skjønner konseptiet salat? er kål og salat vokst inni hverander og blitt en avart at dert vi kjenner som salat idag og en annen ting

Lenke til kommentar

 

Billige billetter får jeg hovedsakelig hos SAS og Widerøe, men så reiser jeg nesten kun mellom Stavanger og Trondhjem i disse dager uansett. Men hver gang jeg drar til La Manga, irriterer flyene til Norwegian meg. Sitte i 3-4 timer inneklemt i et lite sete hvor beina dine sovner før det har gått en time. Gah! Og så skryter de av nettet sitt, men det er jo så forferdelig ustabilt at halvparten er nok. Og tregt nok når alle på flyet prøver å koble seg på.

Reis med ryanair. Billig, og du får en fint plassert fanfare om du lander trygt.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...