Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stoler kun på (i riktig rekkefølge) Norwegian, sas og widerøe. Alle andre fly kan få motorstopp og krasje.

Jeg har kun stolt på Braathens SAFE, og siden de ikke lenger er blant oss, stoler jeg ikke på noen flyselskap. Widerøe er vel det nærmeste vi kommer, men det irriterer meg fortsatt at så lenge man ikke reiser med tog eller med flyselskap hvor du kan betale for ekstra benplass, så er det i bunn og grunn det samme. I alle fall her til lands. Men så igjen, jeg kan jo ikke ta et kvarter buss uten å irritere meg over at bena mine sitter skvist oppe i setet foran meg.

Lenke til kommentar

Spørs hva slags sjanger du liker. For min del er det Doctor Who, Desperate Housewives, The Big Bang Theory, Community, How I Met Your Mother, Friends eller Two And a Half Men. Eventuelt en god film eller to.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Mange som gjør det her. Noen er litt mer ekstreme enn andre. Typ barbent om vinteren. Men det ser ut til å være en begynnende trend. Har sett flere jogge barbent i det siste, og for noen dager siden så jeg en mann som gikk barbent med ungen på skuldrene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Forslag til hvordan jeg kan holde meg våken i natt? (skal døgne)

Har gått til innkjøp av battery, sjokolade og potetgull for å få litt sukkerkick men det er det.

 

Gå deg en tur. Det frisker opp hjernen og får blodet til å pumpe :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nå, eller senere i natt? Jeg tør ikke gå når det er mørkt. :laugh: Alternativene er en skogsvei eller langs en riksvei.

 

Da har du flaks at det er sommer, da er det vanligvis lysere om natten :)

Turen bør du gå senere i kveld, kanskje rundt 2300 eller 2400 tiden.

 

Hvorfor i all verden skal du døgne? :O

 

Er jo artig det noen ganger. For eksempel på lan-party med venner :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...