Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelig hår. :) Jeg har lyst på bue/V men å dra til frisøren bare for det blir litt.. dyrt.

 

Bukker og neier! Ja, frisør er ikke akkurat billig..

 

Hey! Du skylder meg en vits :)

 

 

"A dying man gives each of his best friends -- a lawyer, doctor and clergyman -- an envelope containing $25,000 in cash to be placed in his coffin.

 

A week later the man dies and the friends each place an envelope in the coffin. Several months later, the clergyman confesses that he only put $10,000 in the envelope and sent the rest to a mission in South America.

The doctor confesses that his envelope had only $8,000 because he donated to a medical charity.

 

The lawyer is outraged, "I am the only one who kept my promise to our dying friend. I want you both to know that the envelope I placed in the coffin contained my own personal check for the entire $25,000."

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor er det blitt av alle nattposterne? Skuffende lite aktivitet her. Å være ute på byen er såklart ingen unnskyldning.

Jeg har bedre ting å gjøre. Som å glo på TV for første gang på lenge i stedet for å sove.

Kvelden startet med en Hansa fatøl og 20 spørsmål, etterfulgt av Meet Joe Black mens jeg ventet på at Midsomer Murders skulle starte. Det ble etterfulgt av en ny øl og Police Academy 4: Citizens on Patrol og potetskall med smak av cheddar og bacon mens min far og jeg lo oss skakke av gamle og dårlige vitser og slapstick-komedie. Så ble det Inglourious Basterds, etterfulgt av Pacific Blue, og nå har jeg endt det hele med en musikal-episode av Buffy. Ikke en bra episode, men jeg vil ikke sove og jeg liker ikke Dexter eller The Vampire Diaries.

Lenke til kommentar

Av og til får jeg veldig lyst til å dra på slumber party hos Datasmurf... sitte å se eldgamle buffy episoder til langt på natt og spise sjurburger, og se hvordan patruljerer forumet samtidig som han vedlikeholder alle hobbyene sine :fun:

Du tror det ja?

Mine "slumber parties" består hovedsakelig av at en kompis og jeg sitter og drikker og glor øst-europeiske c-filmer til de tidlige morgentimer mens vi drikker øl, og kompisen finner ut at han må sove over på sofaen min. Ingen Sjurburgere involvert, ei heller TV-serier. Ofte er det ikke film involvert engang, bare en kompis og jeg som drikker øl og preiker skit til lenge etter at hanen galer.

 

Nettstedet er selvfølgelig anonib.com aka "noen som har noen wins på hun her??? vet hun er jævlig billig. har pult henne".

Klassiker!

Har de fått noe bedre utvalg med årene?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...