Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Tulle med sanger :

 

It's a shamefuil thing , lobsterhead ! Too many limes , too many limes ! (Sheamus)

 

Somebody call Obama ! (Brodus Clay)

 

There ain't no pants , can hold my boner down ! (Undertakers Cash periode)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg fire bøker til å kose meg med ute i vårsolen. Det inkluderer boken læreren min har skrevet. Måtte jo få underskriften hennes! Håper hun havner på toppen av IMPAC-prisens «shortlist». Må være helt absurd å se seg selv på samme liste som Haruki Murakami og Michel Houellebecq. Håper jeg også kan se navnet mitt på en slik liste!

 

Og rent ellers er dette min siste dag i Drammen. Ny leilighet i Asker, flere studiepoeng og softis i beger. Mmmm, livet.

Endret av Diabólico
Lenke til kommentar

Foredrag der jeg sammenligner Historien om O med Fifty Shades of Grey ferdig gjennomført.

Det gikk i dass. Blacka totalt og endte opp med å omtrent lese fra manus hele tida.

Får satse på at innholdet var bra nok til å gjøre opp for den dårlige gjennomføringen.

Lenke til kommentar

Foredrag der jeg sammenligner Historien om O med Fifty Shades of Grey ferdig gjennomført.

Det gikk i dass. Blacka totalt og endte opp med å omtrent lese fra manus hele tida.

Får satse på at innholdet var bra nok til å gjøre opp for den dårlige gjennomføringen.

Det er en litt urettferdig sammenligning, imo. Siden 50 shades handler om en abusive dick som bruker BDSM som en unnskyldning for at han mishandler elskerne sine og at han blir KURERT AV KJÆRLIGHET for alle som "liker BDSM" (aka. mishandler elskerne sine) må være mishandlet som barn, mens Historien om O handler om BDSM. Hadde vært bedre å sammenligne O med Venus i Pels eller noe.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...