Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

IMO , BK er litt for salt.

 

Får håpe kameraten får WD til å funke , tross alt bursdagspresang han kjøpte til seg selv.

 

Vet ikke om det er noe vits å få ny , kanskje han burde oppgradere til bedre merke ?

 

Jeg bor tre kvarter unna begge, og går heller på gatekjøkken. :p

 

Tro det eller ei , mange plasser har verken eller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ikke rart man får mareritt av pizza , blir litt småuggen når jeg står opp etter å ha spist en pizza.

 

Kan ikke bruke den orange chilisausen lenger , tunga tar fyr , helt jævlig......Eldorado sweet chili er sterk nok.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

vet ikke

Jeg er "allergisk" mot varmt vann i dusjen om man kan si det sånn. Det trenger ikke være spesielt varmt, bare litt lunkent, og jeg blir kjempekvalm av det med en gang. Når jeg setter ned til kaldt, som veldig mange ville tolket som iskaldt, går det bra. Rare greier.

 

Hvorfor dusje med kaldt vann? Man får jo badetiss.

Kan du være vennlig og definere 'badetiss' for meg? :)
Lenke til kommentar

Tro det eller ei , mange plasser har verken eller.

Jeg tror det. Jeg ser for meg at McD og BK hovedsakelig holder seg til byer, og det er vel flere tettsteder og bygder i Norge enn byer.

 

Dusjing i kaldt vann er greit om du vil spare varmtvann så du får vasket opp, eller fordi det er varmt ute, fordi du har tatt romersk / tyrkisk bad, og generelt for å se hvor lenge du klarer å holde ut i kaldtvann. Greit for å sjokkvåkne også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...