Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Dette tar jo helt av. Den ene saken vår har slått alle rekorder og videoen har blitt sett over 945.000 ganger. Lå til og med på forsida til Reddit (av alle ting) og vi har blitt kontakta av CNN og irske nyhetsselskap for å få tak på videoen og historien.

 

men du slipper badetiss

Får jenter badeklitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei men de får badepupp. Og det er jo i og for seg ikke så negativt :)

Det har du rett i, og jeg visste jo det, men jeg lurte hovedsakelig på om de fikk badeklitt, men, men. Ja, ja.

 

Finner forøvrig stadig nye sider som har lasta opp videoen vår, flere britiske aviser, en pakistansk, samt LiveLeaks. Tilsammen har den passert 1,1 millioner visninger.

Lenke til kommentar

Nå er jeg lei av å se det trynet til Øygard

Har du lyst til å aldri se det igjen?

 

1. Dra ut stikkontakta til nettverket

2. Sikre vann og proviant for de neste par årene

3. Kontakte alle naboer, famile og venner om at de ikke skal ta kontakt med deg

4. Finn på noe tidsfordriv

5. ???

6. PROFIT!!!

 

Det har du rett i, og jeg visste jo det, men jeg lurte hovedsakelig på om de fikk badeklitt, men, men. Ja, ja.

 

Finner forøvrig stadig nye sider som har lasta opp videoen vår, flere britiske aviser, en pakistansk, samt LiveLeaks. Tilsammen har den passert 1,1 millioner visninger.

Kan du linke til denne videoen?
Lenke til kommentar

Har du lyst til å aldri se det igjen?

 

1. Dra ut stikkontakta til nettverket

2. Sikre vann og proviant for de neste par årene

3. Kontakte alle naboer, famile og venner om at de ikke skal ta kontakt med deg

4. Finn på noe tidsfordriv

5. ???

6. PROFIT!!!

 

 

Det var da dramatisk. Jeg er bare lei av å se ansiktet hans hver gang jeg åpner en nettavis.

Så interessant er det ikke.

Lenke til kommentar

Det var da dramatisk. Jeg er bare lei av å se ansiktet hans hver gang jeg åpner en nettavis.

Så interessant er det ikke.

Det er i hvertfall en måte å slippe å se ansiktet hans. Glemte å si at du må be om å ikke få aviser sendt til døra :)

 

Det har jeg allerede gjort, om du ser min første post på denne siden. ;)

Der var den ja. Skal få sett på den i løpet av dagen :)
Lenke til kommentar

Skjer med at det kjører så mange ferrarier rundt i Oslo? Er det et sted man kan leie dem, må jo være helt latterlig dyrt å ha en her i Norge..

Har sett en del av dem selv. Er en hvit california, og en rød scuderia som jeg har sett et par ganger rundt nationaltheatret. Er det disse du har sett?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...