Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Sier ikke man kan imponere med nothing else matters på ukulele på nasj men jeg tror det fungerer best med gitar. ukulele er kult det og da og er jo lett å bytte over til gitar om man først kan et strenginstrument

Er det som er greit med ukulele, blir du brukbar med fire strenger er du plutselig brukbar med 6 og

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg stemmer fremdeles for den fra europris. Elsker den og krysser fingrene for at jeg får beholde den. 8D

Jeg er helt enig. Uaktuelt å bruke mange penger på micro :D

 

Also: Fantastisk gøy å facerape kollega/venninne <3

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Mye kjøkkenutstyr jeg er villig til å investere i, mikro er desverre ikke en av dem.

 

On another note: Jeg absolutt hater offesielle telefonsamtaler. Sånn til bank, lege, nav, sib, you name it, I hate it.

Endret av Nie
Lenke til kommentar

Mye kjøkkenutstyr jeg er villig til å investere i, mikro er desverre ikke en av dem.

 

On another note: Jeg absolutt hater offesielle telefonsamtaler. Sånn til bank, lege, nav, sib, you name it, I hate it.

Tror ikke det finnes noen som liker dem, for å være ærlig.
Lenke til kommentar

Han i banken var dritkoselig da! Han løste problemet mitt så effektivt at han løste feil problem (veldig satt pris på likevel), og ga meg flere valgmuligheter på det faktiske problemet mitt (det fikk jeg ikke sist jeg hadde samme problem). Så nå må jeg innom kaigaten i morgen. 8D

Lenke til kommentar

WOOHOOOOOO!

Jeg fikk ny kontrakt selv om jeg dummet meg loddrett ut og har gått over fristen for å akseptere den nye kontrakten! Da har jeg plass å bo til 2016, så sant nav sørger for at jeg har råd til det. SKÅL for gode nyheter! *heve kaffekoppen*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...