Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk den klassiske barberhøvelen min i går. Testa den akkurat for første gang. Jeg mener det, jeg har aldri hatt en så tett barbering i mitt liv. Babyrumpe er en underdrivelse.

Gillette go fuck yourself. Aldri tilbake til den møkka.

Har lyst på en sånn en. Jeg har ikke noen ordentlig skjeggvekst, funker den fortsatt bedre enn Gillette da?

 

- altså, kommer jeg til å merke forskjell?

 

Fikk den klassiske barberhøvelen min i går. Testa den akkurat for første gang. Jeg mener det, jeg har aldri hatt en så tett barbering i mitt liv. Babyrumpe er en underdrivelse.

Gillette go fuck yourself. Aldri tilbake til den møkka.

 

Hva med å ikke barbere seg, men heller trimme det? Du er mann, du har testosteron i kroppen din. Vær stolt av det, mann!

Det handler om komfort, mann.

Endret av Tsjuden
Lenke til kommentar

Pff, sopp - spesielt kantareller, champignoner og røyksopp - ser ut, har konsistens og smaker som gamle skoleviskelær.

 

Jeg er forøvrig tilbake fra et fyllekalas av dimensjoner. Slektstreff, fant noen random tyskere og inviterte de med, endte med at noen av tremenningene mine bada i sjøen klokka fem i morges, mens vi andre drakk øl og hørte på gitarklimpring som vi skrålte med til.

Dette medførte at fyllesyken min gav seg omtrent åtte i kveld. Tror jeg gikk gjennom to flasker Braastad og en flaske japansk whisky, i tillegg til en god del øl, sprudlevann, vin, vodka, rom, likør og gudene vet hva.

 

Har savna en slik fest. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...