Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"NEI NÅ SKAL VI HA DET KOSELIG HOLD KJEFT!"

:rofl:
Skrevet

Man kjøper ikke fiskegrateng. Seriøst, det lager man selv. Den såkalte fiskegratengen man får i butikken er ikke engang kvalifisert til å hete fiskegrateng.

Makaronigrateng.

Skrevet

Fiskegrateng er da godt det. Men må tilsettes masse nytt krydder hvis du har kjøpt i butikken. Jeg liker å pøse på med karri.

Ene katta bet meg nettopp i tåa :confused:

Skrevet

Mennesker som gjør noe voldelig mot hunder/katter eller andre søte dyr bør skytes på flekken.

Mennesker som gjør noe voldelig mot andre mennesker burde også skytes på flekken.

• Liker 2
Skrevet

Bit den tilbake!

Mennesker som gjør noe voldelig mot hunder/katter eller andre søte dyr bør skytes på flekken.

Vi har tre katter, og om en katt biter den andre, biter de tilbake. Det er deres natur.

Skrevet

Mennesker som gjør noe voldelig mot andre mennesker burde også skytes på flekken.

Ja, for så vidt...

Vi har tre katter, og om en katt biter den andre, biter de tilbake. Det er deres natur.

Katter er dog sjeldent mennesker. Eller er Hedvig et unntak?

Skrevet

Nei, jeg er en ugle? Men bite var kansje å ta hardt i, det var mer som det kjente på tåa mi for å finne ut hva slags rar ting det var. Og så lekte vi gjemsel. Smart katt. De andre to er dumme som brød.

Skrevet

post-243904-0-21041400-1340468206_thumb.jpg

Du kan i det minste prompe på den.

Det var en idé!

Skrevet

Søstra til dama er så jævla glad i den ene katten (kun pga uteseendet), og pleide å holde den fast hele tiden. Han lærte seg at det hjalp å prompe, så slapp hun ham. Faens bra.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...