Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig. Hvis du ser en nordmann med skjegg og mye hår sammen med ei brunette i miniskjørt og nettingstrømper, så for all del hils på. :yes:

 

Post gjerne bilder av brunetten i miniskjørt og nettingstrømper, slik at L4r5 enklere kan identifisere dere! :)

Lenke til kommentar

Jeg spurta i dag forresten. To ganger. For å komme unna to spinke 15-16 år gamle jenter som prøvde å fange meg. De klarte det til slutt, men ikke før etter 5 min med meg som gjorde diverse krumspring for å komme unna. Da var jeg også rimelig skutt. Springe i jeans og loafers (eller hva nå enn skotypen jeg har heter) var ikke det enkleste. :p

og hvorfor blir du jaga av småjenter???

fikk litt lyst til å lage en "in sovjet russia pedobear runs from you"

Lenke til kommentar

Positive sider ved å gå vgs i Bodø:

 

Dette gleder jeg meg til:

 

Følgende mennesker er ok å tilbringe tid med:

 

Grunner til å smile:

 

Følgende ting går min vei:

 

Grunner til at jeg hater byen: Alt som er her.

 

Grunner til å svelge en kaktus, stikke ut øynene med brekkjern og drukne meg selv i svovelsyre: Alt.

Lenke til kommentar

Positive sider ved å gå vgs i Bodø: Lite problemer knyttet til overbefolkning, innvandring eller mafia-tiggere

 

Dette gleder jeg meg til: Aurora Borealis

 

Følgende mennesker er ok å tilbringe tid med: Nordlendinger

 

Grunner til å smile: Nordnorge

 

Følgende ting går min vei: Livet

 

Grunner til at jeg hater byen: ingen

 

Grunner til å svelge en kaktus, stikke ut øynene med brekkjern og drukne meg selv i svovelsyre: ingen

 

:dremel:

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg spurta i dag forresten. To ganger. For å komme unna to spinke 15-16 år gamle jenter som prøvde å fange meg. De klarte det til slutt, men ikke før etter 5 min med meg som gjorde diverse krumspring for å komme unna. Da var jeg også rimelig skutt. Springe i jeans og loafers (eller hva nå enn skotypen jeg har heter) var ikke det enkleste. :p

og hvorfor blir du jaga av småjenter???

fikk litt lyst til å lage en "in sovjet russia pedobear runs from you"

Fordi de prøvde å fange meg og sette meg i arbeid vel.

 

Og jeg forstår ikke hvor de greiene med at jeg liker småjenter har kommet fra. Pappa spøker med det han også.

Det er som om folk ikke vil forstå at jeg ikke er interessert i damer som ikke kan kjøpe sin egen, lovlige polsprit (i Norge).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...