Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Og alternativet er bedøvelse eller?

 

Joda, men det nevnte hun ikke et ord om ^^ Hun bare rota i vei om at dyr ikke bør være levende når de blir drept, ganske lenge :p Hun mente sikkert noe litt annet, men å få frem det man mener er tydeligvis ikke alltid så lett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må lære meg å kjøre motorsykkel... Noen med peiling på hvor mye det koster å ta lappen til det?

 

Jeg brukte 17k, men jeg har kjørt lettsykkel også, så trengte ikke mange kjøretimer, og slapp også teorikurs på mc.

Blir fort 20k når man er oppe i 8-10 kjøretimer. (og hver kjøretime er 45min, så man tar somregel dobbeltimer, så blir jo bare 4-5 kjøringer)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Vil dere ha vår mening? Slutt å endre trådtittelen! Bytt heller til Forumkaféen hvis noe. Folk vet at det er den ''nye'' nå.

 

Absolutt!

Hvem som startet det hele med å forandre på emnetittelen har jeg ikke en anelse på, men jeg kan hjelpe til å få den byttet tilbake til det brukerne ønsker, så kom med et ønske så fikser jeg det.

Antar at Forumkaféen er bra nok her for de fleste?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

 

Nei!

I dag prøvde jeg på meg en bukse i XL fordi jeg ville ha noe baggy og løst til sommeren, og så fikk jeg den ikke over hoftene!

 

 

Drittdag.

 

Det er størrelsene som er missvisende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...