Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp sett 12 timer med Ewan McGregor på motorsykkel.

 

I USA eller Afrika? Anyway, lucky bastard. Selv om jeg selvfølgelig har sett dem jeg og :love:

 

Er nok best for han/henne og fortsette å late som at kjøttet kommer ferdigpakket i plastpakker fra en "fabrikk".

 

Hvorfor spise dyr, når vi kan spise det fine kjøttet de lager i butikkene! Ikke sant?

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp sett 12 timer med Ewan McGregor på motorsykkel.

 

I USA eller Afrika? Anyway, lucky bastard. Selv om jeg selvfølgelig har sett dem jeg og :love:

 

Er nok best for han/henne og fortsette å late som at kjøttet kommer ferdigpakket i plastpakker fra en "fabrikk".

 

Hvorfor spise dyr, når vi kan spise det fine kjøttet de lager i butikkene! Ikke sant?

MUK? :p

Lenke til kommentar

What, har ikke fått med meg Asia. Weey, mer nytt McGregor-stuff for meg å se :D

Den første serien foregikk fra London-Europa-Russland-Mongolia-Sibir-Alaska-NY. Derfor Asia.

 

Kule dudes og bra turer, men liker fortsatt independent folk som gjør det mye bedre. Blir litt mer action realistisk og ikke så "profft" som på en måte ødelegger litt av sjarmen.

Har du noen anbefalinger?

Lenke til kommentar

Jeg må lære meg å kjøre motorsykkel... Noen med peiling på hvor mye det koster å ta lappen til det?

 

Varierer med hvor i landet, men det blir fort 20k...

 

Hvorfor "AFA kafeen"?

 

"Det er jo liksom slemt å drepe dem levende da" - Bekjent som snakker om hvor grusomt slakting foregår.

 

Og alternativet er bedøvelse eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...