Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg påvirke tankemønsteret ditt hvis jeg effektiviserer en usedvanlig god eplekake til deg rundt den 14. juli? :(

 

Tankemønsteret mitt kan alltids påvirkes og manipuleres, men om det resulterer i at handlingsmønsteret blir påvirket er en annen sak. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tankemønsteret mitt kan alltids påvirkes og manipuleres, men om det resulterer i at handlingsmønsteret blir påvirket er en annen sak. :)

 

Husk å innbefatte i betraktningen at tankemønster og handlingsmønster ofte genereres av en effektiviserende interaksjon.

 

(Hvis jeg kan få deg til å tenke det, skal jeg nok få deg til å gjøre det også.)

Lenke til kommentar

Mullah mullah, ut med ullah.

 

Ikke for å ødelegge gleden, men han blir bare kastet i fengsel. Et norsk fengsel.

 

 

Husk å innbefatte i betraktningen at tankemønster og handlingsmønster ofte genereres av en effektiviserende interaksjon.

 

(Hvis jeg kan få deg til å tenke det, skal jeg nok få deg til å gjøre det også.)

 

Korrekt, men selv om jeg tenker positivt om en bestemt handling, kan det ikke sies med sikkerhet at jeg faktisk kommer til å fysisk utføre handlingen.

 

(Salig er det mennesket som holder ut i fristelser. For når han har stått sin prøve, skal han få livets seierskrans, som Gud har lovet dem som elsker ham. – Jakob 1,13)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Korrekt, men selv om jeg tenker positivt om en bestemt handling, kan det ikke sies med sikkerhet at jeg faktisk kommer til å fysisk utføre handlingen.

 

(Salig er det mennesket som holder ut i fristelser. For når han har stått sin prøve, skal han få livets seierskrans, som Gud har lovet dem som elsker ham. – Jakob 1,13)

 

Det kan heller ikke fastslås at handlingen dermed konsekvent og urokkelig er utelukket.

 

(Pft. Jeg har bedre ting å tilby enn kranser.)

Lenke til kommentar
Mullah mullah, ut med ullah. Skulle gjerne stått utenfor Oslo Tingrett nå med et lite 17. mai / norsk flagg :D

 

Skåret i gleden er at han ikke behøvde å ha vært her i det hele tatt om det ikke var for den bestemmelsen om at man ikke kan sende folk tilbake til land der de risikerer dødsstraff, som er ensbytende med fri innvandring for alle grovt kriminelle fra den tredje verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kult, skal vi begynne å sitere bibelen i dag?

 

Men Onan visste at avkommet ikke skulde høre ham til; når han derfor gikk inn til sin brors hustru, spilte han sæden på jorden for ikke å gi sin bror avkom.

Men det var ondt i Herrens øine det han gjorde, og han lot også ham dø

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...