Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

(...)Det blir som bøker: Bibelen og Norges Lover er begge bøker, men mens den ene er en samling nyttig informasjon du får bruk for gjennom hele livet, inneholder den andre store mengder svada og har vært utdatert i mange, mange år.

 

Da regner jeg med at det er Norges Lover du regner som utdatert og full av svada?

 

e: Legger til en ;) i tilfelle noen har litt tungt for det.

 

 

Slimda: Twitter er faktisk det motsatte av Facebook, så Vida har rett. Deal with it!

Endret av Anulaibar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kan være enige på at du misbruker og/eller misforstår meningen med ord. :tease:

 

Den var litt på kanten. Jeg skjønner at du er inderlig glad i å diskutere, men å argumentere og å angripe går ikke ut på ett.

 

Jeg brukte ordet «antonym» med vag ironisk distanse som virkemiddel for å understreke hvor galt jeg synes det blir å sammenlikne Twitter og Facebook, ettersom jeg ser det som min samfunnsplikt å forsvare Twitter fra nedverdigelse.

Lenke til kommentar

Jeg brukte ordet «antonym» med vag ironisk distanse som virkemiddel for å understreke hvor galt jeg synes det blir å sammenlikne Twitter og Facebook, ettersom jeg ser det som min samfunnsplikt å forsvare Twitter fra nedverdigelse.

 

Godt sagt! Forøvrig, uavhengig av en kommunikativ struktur revitaliseres relasjonene hva angår konseptene.

 

(http://gamma.kaldera.no/svada/ ^^)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Under forutsetning av en implisitt effektivisering genereres incitamentet innenfor rammen av visjonen. :)

 

(Takk. Du motiverer.

 

Kom hit, så skal jeg vise deg implisitt effektivisering. :ph34r:

 

 

Hahahaha. Takker for lenken. Den har blitt spredt blant kolleger her på kontoret, til stor glede.

 

Svadageneratoren er svært genial! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...