Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orkanger er faktisk et stykke unna Trondheim :p

 

Hvorfor i alle dager bor han der?

Fordi han ikke fikk jobb i Bergens Tidende da han søkte der, ikke jobb i barnehagene han søkte i i Stavanger og til slutt måtte innse at han måtte bli NAV-slave på Orkanger til han fikk noe arbeidserfaring så han kom seg bort igjen.

Lenke til kommentar

Da er jeg tilbake, hva diskuteres?

 

Var calzonen god? Spiste en god del Calzone før, siden jeg var så ofte på ferie til Tyrkia når jeg var mindre, utrolig deilig. Men jeg orket aldri hele pizzaen, tror ikke jeg hadde gjort det enda. :)

 

Ja, den var god :)

 

Spesielt mobilnummerpranken til mau5 :-----D

 

Haha, ja det var epic!

Endret av Al Capone
Lenke til kommentar

Calzone på Bit på Oslo S er hvertfall godt. Siden de lages fra bunnen av og stekes der. Ser de søte damene stå og smøre på deig og alt.

 

Kjøpte ost+skinke calzone på Deli de Luca en gang, det skjer aldri igjen. Den hadde vært bunnfrossen, så all "sausen" inni ble en suppe som samlet seg på ene sida og rant ut bak, over jakka mi. Og det holdt såklart 200 grader også, og så ut som kattespy.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ost og skinke har klart mest innhold. Men kan være noe ujevnt fordelt, siden de legger alt på midten før det stekes, så det blir gjerne store klumper med smelta ost her og der. Det er ikke grøt inni, bare raspet ost og skinkebiter.

Pepperoni er også veldig god, store pølseskiver og passe med ost.

Også er det en med sånn italiensk pudding-ost som jeg ikke husker navnet på.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...