Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

\o_ Morn'

Er jeg litt sent ute som oppdaga "Trine" først i går? Kjøpte det for fem euro på Steam.

Bare litt, er ikke det mest kjente spillet som fins, men det er et fantastisk stykke arbeid :)

Er jo ikke lenge til oppfølgeren kommer heller, noe utsatt ser det ut til, skulle egentlig komme i sommer.

http://trine2.com/

Endret av Knut Knudsen
Skrevet

Lolz, har ikke mere fri igjen i år etter eskapader i Alpene i vinter, og Asia i sommer. Derfor passet det greit dårlig å vinne en billett med THAI.

Ender opp med at jeg drar til Bangkok på fredag ettermiddag og kommer hjem på søndag, bare for å få flydd litt.

Skrevet

Er bare glad jeg er ferdig med det skoletullet! :p

... sier han som har gått og vurdert å hoppe tilbake på skolebenken når jeg er ferdig. :p

Skrevet

\o_ Morn'

Er jeg litt sent ute som oppdaga "Trine" først i går? Kjøpte det for fem euro på Steam.

Bare litt, er ikke det mest kjente spillet som fins, men det er et fantastisk stykke arbeid :)

Er jo ikke lenge til oppfølgeren kommer heller, noe utsatt ser det ut til, skulle egentlig komme i sommer.

Ja, jeg har ikke spilt mer enn ~30 minutter så langt, men elsker atmosfæren. Minner meg veldig om de gode, gamle Nintendo-spillene jeg spilte som ung pjokk. Hvis spillet holder en like god kvalitet gjennom hele historien, er det godt mulig at det blir aktuelt å kjøpe oppfølgeren også. :)

Skrevet

\o_ Morn'

Ja, jeg har ikke spilt mer enn ~30 minutter så langt, men elsker atmosfæren. Minner meg veldig om de gode, gamle Nintendo-spillene jeg spilte som ung pjokk. Hvis spillet holder en like god kvalitet gjennom hele historien, er det godt mulig at det blir aktuelt å kjøpe oppfølgeren også. :)

Grafikken er lekker hele tiden, men du finner ut at alle puzzles kan solves ved å trylle frem broer og terninger. Da blir det litt tamt.

Skrevet

Noen som vet navnet på en festival (?) i Oslo som har noe med mat og miljø å gjøre, i løpet av noen uker eller noe?

Takker for svaret ang standup i går, Bytex, bare sein med å svare :p

Skrevet (endret)

Kjøpe bilett fra Ryanair, "please click once, do not refresh"

-500 - Internal server error

Wat do? :ph34r:

Skulle ønske jeg hadde noen andre reelle alternativer til ryanair, men det er eneste som går direkte fra Torp, og koster 1/4 av de andre som må via Køben, Amster eller noe i den duren.

Endret av multisync
Skrevet

Er bare glad jeg er ferdig med det skoletullet! :p

... sier han som har gått og vurdert å hoppe tilbake på skolebenken når jeg er ferdig. :p

Hørte på skype en samtale med læreren for litt siden, alså til en venn.

Fy faen, jeg tar tilbake det jeg sa om at jeg savner skolen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...