Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har funnet ut hvordan jeg skal vekke dama i dag. Jeg er barnevakt for ungen til Nie og er derfor i byen. Men det trenger ikke stoppe meg. Jeg bare bruker LogMeIn og logger meg på PCen på stua hjemme. Så skal jeg sette på en eller annen plagsom sang. Forslag til hvilken?

 

Enten denne eller den mest heavy metall musikken du finner

 

 

Flere i spoileren

 

 

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut hvordan jeg skal vekke dama i dag. Jeg er barnevakt for ungen til Nie og er derfor i byen. Men det trenger ikke stoppe meg. Jeg bare bruker LogMeIn og logger meg på PCen på stua hjemme. Så skal jeg sette på en eller annen plagsom sang. Forslag til hvilken?

Rosa helikopter med peches? Barbie girl - aqua?

 

kanskje den dragosta tin tei?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Dama er strengt tatt et metal-hue så tror ikke det hadde vært like plagsomt for henne som for faren til Bam.

 

Rosa helikopter med peches? Barbie girl - aqua?

 

kanskje den dragosta tin tei?

Nå er vi inne på noe. :D

Tror det må bli Rosa Helikopter.

Dette blir den perfekte hevn for faceraep-en hu utsatte meg for. :evil:

 

 

Skulle ikke du legge deg forresten?

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig ikke Rosa Helikopter er så plagsom lenger. Mulig jeg har blitt immun.

 

Men dette skrives av en mann som har "LazyTown - You are a pirate" og "LazyTown - Cooking by the book" på MP3-spilleren så det er mulig min mening ikke kan telles.

gå for rosa helikopter

 

 

så kan du synge "I ET ROSA HELIKOPTERRRR SKAL JAG FLYGA HEM TIL DEEEIG" i et par uker etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...