Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh, I don't know why you're not there

I give you my love, but you don't care

So what is right and what is wrong

Gimme a sign

Teksten er tidløs. Et sant mesterverk.

Skrevet

Lurer på om jeg skal ta nok en tidlig kveld, stå opp tidlig og se "A Serbian film" og "Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1", samt håpe på at "Control Alt Delete" er lastet ned til da.

Skrevet (endret)

In need off penis. Now. Im drunk

Du får bare finne Remi. ^^

nei takk.

Mulig d bl no hr .yei.

Endret av Flabba
Skrevet

Lurer på om jeg skal ta nok en tidlig kveld, stå opp tidlig og se "A Serbian film" og "Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1", samt håpe på at "Control Alt Delete" er lastet ned til da.

A serbian film og Harry potter? Merkelig kombinasjon.

Foreslår at du heller ser Requiem for a Dream, men den har du kanskje allerede sett. Evt kan du kjøre Serbian film og Deathly Hallows P. 1 samtidig på splitscreen.

Skrevet

Mulig d bl no hr .yei.

Hæ?

Selv så tenker jeg å sykle ned til Mjøsa i morgen tidlig og bade noen sluker

Skrevet

Wait, what?

Jeg er veldig full å annstrenger meg forr å svare deg. Men. I need man. Seriøst. En som ikke bare vil pule å det er detæ jeg er hore blitt. Fab

• Liker 1
Skrevet

Men. I need man. Seriøst. En som ikke bare vil pule å det er detæ jeg er hore blitt. Fab

Godt tips! Spis deg grisemett før du legger deg(om du ikke må spy), og ha en stor mugge vann ved siden av senga. Oppskrifta på å ikke bli fyllesyk. Also, drikk sjokolademelk og spis junkfood i morra.

I got this down to a science, bitches!

Skrevet

Jeg velger å takle fyllesyke med å spy i lange tider etter å ha våknet dagen derpå :fun:

Hvis du bare ligger unna Minttu, så blir dagen derpå så meget bedre.

For ikke å glemme "dagen".

Skrevet

Satt og lurte på hvorfor folk fylleposter, men det viste seg å være lørdag. Hurra for litt over seks timer igjen på jobb, og lite å gjøre :fun:

Skrevet

A serbian film og Harry potter? Merkelig kombinasjon.

Foreslår at du heller ser Requiem for a Dream, men den har du kanskje allerede sett. Evt kan du kjøre Serbian film og Deathly Hallows P. 1 samtidig på splitscreen.

Sett gjentatte ganger. :p

Og splitscreen på en 13,1" skjerm er jeg rimelig skeptisk til at fungerer. Eller i det hele tatt å kjøre to filmer samtidig uten at maskina overoppheter ...

Du får bare finne Remi. ^^

nei takk.

Mulig d bl no hr .yei.

Ikke? Jeg ville slått til, han ser ut til å fungere greit for sånt. ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...