Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alternativt så er det mulig at at 50% av de som ferdes i sentrum har blitt spurt om det ved en anledning eller to. Det er når folk tar deg for å være prostituert at du skal begynne bekymre deg.. :ermm:

 

Ingen som har kommet bort til meg før.. :(

Det er bare fordi de ser hvor tøff jeg er, så de tør ikke spørre. :cool:

Lenke til kommentar

Har vært på Smak messa idag, og så i Oslo i to timer. Har aldri vært i Karl Johan før, så det var jo greit. Ble til og med spurt om jeg hadde dop! :thumbup:

 

Har jeg også, opptil flere ganger. Satt i trafikanten-trappa og chilla med en brus på sommeren, så peila en sliten kar seg inn og kom rett opp til meg og spurte om jeg hadde no "makka". Han ble nok skuffet.

Så vel ut som en dopdealer med hestehalen min, sikkert.

Lenke til kommentar

Alternativt så er det mulig at at 50% av de som ferdes i sentrum har blitt spurt om det ved en anledning eller to. Det er når folk tar deg for å være prostituert at du skal begynne bekymre deg.. :ermm:

This reminds me. Sist jeg var i Oslo. Jeg måtte nesten bare le litt. Jeg rusler ut fra Oslo S, og innen jeg hadde kommet meg til enden av Karl Johan så hadde en snodig karakter av en mann hoppa fysisk rundt meg 15 ganger, mens han, i et umenneskelig tempo, spurte meg "døh! harrunohyppereell? hyppere? harru no? hyppere ell? harru?"

 

Jeg stopper opp, ser på personen, og sier rolig at "Jeg tror kanskje ikke hyppere er det du trenger akkurat nå".

2 sekunder tar det han da med helt blankt blikk å komme på og komme med følgende svar: "Nei, du har helt sikkert helt rett, jeg er relativt hyper akkurat nå. Du skjønner, espresso og slikt vet du hehehehehehhehehe", også gikk han sin vei.

 

EDIT: Det skal sies at jeg vet hva hyppere er, og at det da var han som fastslo at han var hyper, og enig

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...