Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært på Smak messa idag, og så i Oslo i to timer. Har aldri vært i Karl Johan før, så det var jo greit. Ble til og med spurt om jeg hadde dop! :thumbup:

Du må se shady ut.

 

Det presiserte en venn av meg og, jeg ser jo aldeles ikke shady ut! :ph34r:

Hahaha. Er det slemt av meg å le av Bundy sin påstand? :D

 

Carl Johan er en awesome gate.

 

Du har jo sett meg i virkeligheten til og med, jeg ser da aldeles ikke shady ut? Var forresten innom kondomeriet med noen fra klassen, (vg1) og de klarte jo ikke å slutte å le, mens jeg ikke skjønte hva som var så morsomt. Er det så utrolig morsomt med dildoer og fleshlights? Herregud, dere går på videregående! Trodde virkelig personer som var 17+ var litt mer modne enn det.

 

Edit:

 

Men utenom det var Oslo awesome. :)

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Har vært på Smak messa idag, og så i Oslo i to timer. Har aldri vært i Karl Johan før, så det var jo greit. Ble til og med spurt om jeg hadde dop! :thumbup:

Du må se shady ut.

 

Det presiserte en venn av meg og, jeg ser jo aldeles ikke shady ut! :ph34r:

Hahaha. Er det slemt av meg å le av Bundy sin påstand? :D

 

Carl Johan er en awesome gate.

 

Du har jo sett meg i virkeligheten til og med, jeg ser da aldeles ikke shady ut? Var forresten innom kondomeriet med noen fra klassen, (vg1) og de klarte jo ikke å slutte å le, mens jeg ikke skjønte hva som var så morsomt. Er det så utrolig morsomt med dildoer og fleshlights? Herregud, dere går på videregående! Trodde virkelig personer som var 17+ var litt mer modne enn det.

 

Edit:

 

Men utenom det var Oslo awesome. :)

Hahah, derfor jeg lo. Du er kanskje så langt unna shady jeg kan forestille meg :) Det er en positiv ting, btw.

 

Og, HAHAHA var dere på KONDOMERIET?!!! HAHAheeheee.. nei. Ikke morsomt. Helt enig med deg.

Lenke til kommentar

For de som lurer på hvordan det går med hevnen på mensenpotetgullet så stengte vi ei av jentene inne på et lite kott i går og lot henne være der i 2 timer. Så tok 3 gutter og kledde seg nakne og jagde henne ut. Vi har vel spart opp rundt 6 liter med urin nå. Lurer på om vi skal lage is av det og servere det. :)

Lenke til kommentar

For de som lurer på hvordan det går med hevnen på mensenpotetgullet så stengte vi ei av jentene inne på et lite kott i går og lot henne være der i 2 timer. Så tok 3 gutter og kledde seg nakne og jagde henne ut. Vi har vel spart opp rundt 6 liter med urin nå. Lurer på om vi skal lage is av det og servere det. :)

Kan jeg få bakhistorien?

Lenke til kommentar

For de som lurer på hvordan det går med hevnen på mensenpotetgullet så stengte vi ei av jentene inne på et lite kott i går og lot henne være der i 2 timer. Så tok 3 gutter og kledde seg nakne og jagde henne ut. Vi har vel spart opp rundt 6 liter med urin nå. Lurer på om vi skal lage is av det og servere det. :)

 

Stakkars jente!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jeg få bakhistorien?

 

 

Ok, nå har førsteklasse åpnet portene. De la en pose med potetgull på fløystua. Den blir såklart spist av. Totalt 3 gutter spiste av posen (heldigvis ikke meg), helt til de kom ned til en brukt tampong. Dette betyr at vi kan gjøre så og si hva vi vil tilbake. Sålangt har vi tenkt på å ta diverse kjønnshår i sengene, og vi vurderer sterkt proteiner på tannbørsten dems. Vi har også en og en halv liter urin ståendes i fra tidligere som vi tenker å gjøre noe med. Noen flere forslag?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...