Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan behandler dere venner som ikke gjør annet en å game? Erter de eller kjefter på dem?

JA! kjefter masse!

 

Sikkert en del av de stakkars nerdene våre som har blitt tvingt med på hytta av en eller annen.

ja:/ eller så er det vell kanskje folk som skal på jobb i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Sikkert en del av de stakkars nerdene våre som har blitt tvingt med på hytta av en eller annen.

Huffameg! :ohmy:

Jeg kunne faktisk tenkt meg hyttetur, spørs selvfølgelig på hvem det skule vært med da. Men etter togturen over fjellet i dag så ble jeg litt sjalu på alle som skulle der og stå på ski. Vil ta med kameraet og ta skikkelige bilder i det landskapet der. :love:

Lenke til kommentar

Huh. Jeg har det med å sovne og å våkne tidlig når jeg har fri. God knows why. I går sovna jeg på sofaen rundt ti, våkna fem i morges, kom meg ned på rommet mitt og til sengs med verkende rygg og nakke og våkna nå.

 

Bare for å finne ut at enda en person har følt at et av mine mindre bra bilder er bra nok til å ha som fav på dA.

Jeg forstår meg ikke på folk nå for tiden. Jeg ser ingenting med dette bildet som er verdt å ha som favoritt. :p

Lenke til kommentar

Vær glad du iallefall har noen som remotly vil spille yatzy med deg :)

Jeg kan spille yatzy med deg, biril. :)

Huh. Nå har forskerne finni ut at det er bedre at vi vasker henda våre i sprit enn med såpe og vann. Om det skal bli en realitet bør de enten tillate hjemmebrenning eller sette ned prisene på polet. :p

antibac-dypets-01.jpg

Og strengt tatt vasker du ikke hendene, du desinfiserer dem. Grunnen til at det er bedre er fordi folk da faktisk får rene hender. Er veldig få som alltid vasker hendene sine i minimum 30 sekunder, liksom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...