Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Awesome, fant pokemon rød, gull og crystall spillet mitt og :D Bare synd rød var ødelagt siden det har ligget sammen med en magnet i alle år. På den saven så manglet jeg alle pokemonene unntatt mew også. Typisk :p

 

Edit: siden jeg fant pokemon blå spillet mitt i går tidlig har jeg spilt i nesten 10 timer fant jeg ut. Kanskje på tide å roe ned litt.

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar
Er veldig få som alltid vasker hendene sine i minimum 30 sekunder, liksom.
Pluss at de aller fleste kun vasker 30-40 prosent av hendene. Resten lar de vannet bare renne fort over.

 

Jeg tør ikke å tenke på hvor mange er det som IKKE vasker sine hender i det hele tatt. Har hørt mange som bare går ut etter smått og stort. Faen meg ekkelt!

Lenke til kommentar

Awesome, fant pokemon rød, gull og crystall spillet mitt og :D Bare synd rød var ødelagt siden det har ligget sammen med en magnet i alle år. På den saven så manglet jeg alle pokemonene unntatt mew også. Typisk :p

 

Edit: siden jeg fant pokemon blå spillet mitt i går tidlig har jeg spilt i nesten 10 timer fant jeg ut. Kanskje på tide å roe ned litt.

Kjenner feelingen. En kompis og jeg fant Gameboyene våre i fjor før påske og spilte gjennom / samlet / bytta til oss alle pokemonene vi kunne og levla de til 100.

I rød, blå, gul, gold og silver. :p

Så tok vi pause når det ble påske. Var awesome. ^^

Lenke til kommentar

Awesome, fant pokemon rød, gull og crystall spillet mitt og :D Bare synd rød var ødelagt siden det har ligget sammen med en magnet i alle år. På den saven så manglet jeg alle pokemonene unntatt mew også. Typisk :p

Kan en magnet ødelegge ett kretskort?

Vet ikke om det var derfor den ble ødelagt, men det virka litt logiskt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...