Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg for min del hadde valgt hjemme foran Inferno anytime. Det er ikke så fett som man tror det skal være. Blir rimelig lei av å traske rundt på rockefeller hele dagen og høre det ene identiske svartmetall-bandet etter det andre med rævva lyd.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Guess what..jeg kjøpte DS XL og Heartgold på lørdag :D Den ruuuuler. Har seff masse DS-spill fra før og. Er utrolig deilig med dobbelt så store skjermer, slipper å anstrenge seg for å se. Spiller mest hjemme anyways, så størrelse betyr lite.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Pff, bare for et spill liksom. Det er dusinvis av klassikere til DS allerede. Og man finner dem svinbillig på diverse gamestop/game-butikker i brukthyllene. DS er tross alt den mest suksessrike håndholdt konsollen noensinne.

 

Når jeg kjøpte DS Lite ante jeg ikke hvilke spill som regnes som best. Så jeg tok masse google og youtube søk på "Best 20 Ds games" eller "top 10 ds games" og fant diskusjoner og lister fra gaming-nettsider overalt. Eller video reviews av folk sine top 10 games på youtube. Ganske greit. Så kjøpte jeg bare det som gikk mest igjen hos alle sammen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...