Llandari Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har et eller annet skikkelig gross i kjøleskapet som jeg ikke en gang vet hva er jeg kan legge i postkassen hennes. Nei nei, du må ringe på, levere det og hilse fra meg
b-real Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Mulig det ikke er for sent å redde DNFK fra total retardisme?Vi er allerede der og har alltid vært det. At du legger fram problemstillingen betyr bare det at du har allerede falt i fellen.
Datasmurf Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 God aften, Sidious Jeg fatter ikke hva jeg gjør lenger. Nettopp vært på sentret i et par timer, men kan ikke komme på hva jeg gjorde der. Weird Nå sitter jeg på skolen og loker fordi det er suicidalt å bevege seg utendørs på hålka. Oh well ^^
Eplefe Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Ohh, Eplefe er tilbake. Mulig det ikke er for sent å redde DNFK fra total retardisme? Yeah, that's not gonna happen...Ja, faktisk :|Tenkte meg egentlig det. Er i det provisoriske kjøleskapet utenfor døren.Kun en måte å finne ut hva det er! Smake på det!Det kan søsteren til 'dari gjøre.Nei nei, du må ringe på, levere det og hilse fra meg "Her. Fra broderen. Han sa at du burde smake på det."Becca-fe! :D Smurfballs!
Skjelvgråt Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Ny avatar ;D @Sjur, på skolen. Nå ? ;O Er den ikke stengt da?
Datasmurf Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Quake, stengt nei? Skolen har oppe fra 6 eller 7 om morgenen og til midnatt. Så jeg sitter og loker på en mac og venter på at kompisene mine skal bli ferdig med å colorgrade en reklame for et sykehus og en muikkvideo for No Dawn - black metal fra Steinkjer Gøy å se deg her igjen, Becca
L4r5 Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Ny avatar ;D @Sjur, på skolen. Nå ? ;O Er den ikke stengt da?Det finnes høyere utdanning enn grunnskole vet du.
Sidious Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Sitter bare her og leser i psykologibibelen min. Behøver bare å lese litt til, så er det nok for i dag. Skal selvsagt belønne meg selv med spilling!
Mikkel™ Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jeg fikk meldt meg på Jegerprøve Kurs idag Snart blirre fullbårn jeger av gutten
Latias Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Ny avatar ;D @Sjur, på skolen. Nå ? ;O Er den ikke stengt da?Det finnes høyere utdanning enn grunnskole vet du. Haha, gullkorn!
Datasmurf Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jeg fikk meldt meg på Jegerprøve Kurs idag Snart blirre fullbårn jeger av gutten Så da kan du jakte lovlig?
b-real Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Sitter bare her og leser i psykologibibelen min. Behøver bare å lese litt til, så er det nok for i dag. Skal selvsagt belønne meg selv med spilling! Er noen som har det, har ikke mulighet til å spille en gang jeg.
Natrich Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jeg fikk meldt meg på Jegerprøve Kurs idag Snart blirre fullbårn jeger av gutten Vet du hva du kan ta vel fortjent når eksamen er i boks? En Jägermeister!
Sameboe Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jeg fikk meldt meg på Jegerprøve Kurs idag Snart blirre fullbårn jeger av gutten Høres mer skummelt ut spørr du meg
Mikkel™ Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jeg fikk meldt meg på Jegerprøve Kurs idag Snart blirre fullbårn jeger av gutten Så da kan du jakte lovlig? Ja sjur . Får kanskje den gamle salongen til fattern når jeg har tatt prøven ! Bare å skaffe seg våpenskap da så er alt i boks. Jeg fikk meldt meg på Jegerprøve Kurs idag Snart blirre fullbårn jeger av gutten Høres mer skummelt ut spørr du meg ærra'itte falæ...
Anbefalte innlegg