Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har et eller annet skikkelig gross i kjøleskapet som jeg ikke en gang vet hva er jeg kan legge i postkassen hennes. :D

Nei nei, du må ringe på, levere det og hilse fra meg :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mulig det ikke er for sent å redde DNFK fra total retardisme?
Vi er allerede der og har alltid vært det. At du legger fram problemstillingen betyr bare det at du har allerede falt i fellen.
Skrevet

God aften, Sidious :)

Jeg fatter ikke hva jeg gjør lenger.

Nettopp vært på sentret i et par timer, men kan ikke komme på hva jeg gjorde der.

Weird :p

Nå sitter jeg på skolen og loker fordi det er suicidalt å bevege seg utendørs på hålka.

Oh well ^^

Skrevet
Ohh, Eplefe er tilbake.

Mulig det ikke er for sent å redde DNFK fra total retardisme?

Yeah, that's not gonna happen...
Ja, faktisk :|
Tenkte meg egentlig det. Er i det provisoriske kjøleskapet utenfor døren.
Kun en måte å finne ut hva det er! Smake på det!
Det kan søsteren til 'dari gjøre.
Nei nei, du må ringe på, levere det og hilse fra meg :D
"Her. Fra broderen. Han sa at du burde smake på det."
Becca-fe! :D :D :D
Smurfballs! :D
Skrevet

Quake, stengt nei?

Skolen har oppe fra 6 eller 7 om morgenen og til midnatt.

Så jeg sitter og loker på en mac og venter på at kompisene mine skal bli ferdig med å colorgrade en reklame for et sykehus og en muikkvideo for No Dawn - black metal fra Steinkjer :p

Gøy å se deg her igjen, Becca :D

Skrevet

Sitter bare her og leser i psykologibibelen min. :) Behøver bare å lese litt til, så er det nok for i dag. Skal selvsagt belønne meg selv med spilling!

Skrevet
Sitter bare her og leser i psykologibibelen min. :) Behøver bare å lese litt til, så er det nok for i dag. Skal selvsagt belønne meg selv med spilling!

Er noen som har det, har ikke mulighet til å spille en gang jeg.

Skrevet
Jeg fikk meldt meg på Jegerprøve Kurs idag :D Snart blirre fullbårn jeger av gutten

Vet du hva du kan ta vel fortjent når eksamen er i boks?

En Jägermeister! :D

Skrevet
Jeg fikk meldt meg på Jegerprøve Kurs idag :D Snart blirre fullbårn jeger av gutten

Så da kan du jakte lovlig? :p

Ja sjur :innocent:. Får kanskje den gamle salongen til fattern når jeg har tatt prøven :w00t:! Bare å skaffe seg våpenskap da så er alt i boks.

Høres mer skummelt ut spørr du meg :p

ærra'itte falæ...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...