Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Dr Pepper er godt. Smaker nesten det samme som Cherry Cola, bare med mindre kullsyre. På ultra har de både dr pepper og vanilla coke på boks, begge importert fra USA. Vanilla coken der er 10 ganger bedre enn skvipet vi fikk på flaske for noen år siden her.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes Dr. Pepper er det eneste som virkelig smaker kunstig. Men nå lurer jeg på om jeg må kjøpe en flaske når jeg skal handle middag. Har ikke drukket det på lang tid og nå ble det så fristende å prøve igjen.

Kan du kjøpe en til meg og? Har ikke drukket det på 3 år. :(

 

Prøver ut en ny avatar.. fant den.. et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Dr Pepper er godt. Smaker nesten det samme som Cherry Cola, bare med mindre kullsyre. På ultra har de både dr pepper og vanilla coke på boks, begge importert fra USA. Vanilla coken der er 10 ganger bedre enn skvipet vi fikk på flaske for noen år siden her.

 

Meny her har alle tre, ihvertfall innimellom. Ikke alltid de er like flinke å fylle på når det går tomt.

Lenke til kommentar
Yay!

 

*ta løpefart og kosemoseknuse*

 

Velkommen tilbake :)

 

 

*sette på kaffe*

Totally missed you too. :wee:

 

Det er godt å være tilbake. Vel, nesten, i hvert fall.

 

Sameboe: Jeg har ca. ingen planer om å slenge meg rett på topp 3-kjøret, men jeg advarer om at jeg er sykemeldt fra skole og jobb ut uken og dermed ikke har stort bedre å gjøre enn stumbleupon og diverse fora.

 

Husker du meg, eplefe? :hmm:
Jeg husker de fleste, om enn ikke for spesifikke ting. :p

Jeg har skjønt såpass at det ikke nødvendigvis er den gamle "gjengen" som fremdeles regjerer DNFK. Bortsett fra L4r5 og Datasmurf.

Lenke til kommentar
Yay!

 

*ta løpefart og kosemoseknuse*

 

Velkommen tilbake :)

 

 

*sette på kaffe*

Totally missed you too. :wee:

 

Det er godt å være tilbake. Vel, nesten, i hvert fall.

 

Sameboe: Jeg har ca. ingen planer om å slenge meg rett på topp 3-kjøret, men jeg advarer om at jeg er sykemeldt fra skole og jobb ut uken og dermed ikke har stort bedre å gjøre enn stumbleupon og diverse fora.

 

Husker du meg, eplefe? :hmm:
Jeg husker de fleste, om enn ikke for spesifikke ting. :p

Bortsett fra L4r5 og Datasmurf.

Forsent, du er topp 3 allerede!

 

Og jeg har da vært her siden starten, føler meg oversett nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...