Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synger i bilen jeg. Glimrende plass å synge.

Det skal jeg gjøre når jeg får bil. :D

Gjør det. Er veldig befriende. Synge i dusjen er bare gay i forhold.

Om jeg har skrevet et innlegg i en tråd, er da det mulig å melde seg ut av tråden? Sånn at den ikke popper opp i "Mine innlegg" hele tiden mener jeg.
Nei. Det du har "favoritter" til..

IPB3 kommer ikke til å ha funksjon som "mine innlegg" etter det jeg har lest så tech folkene her må vel lage en ny en. Er bare å legge inn en request om det når den app skal lages.

Skrevet
Om jeg har skrevet et innlegg i en tråd, er da det mulig å melde seg ut av tråden? Sånn at den ikke popper opp i "Mine innlegg" hele tiden mener jeg.

Ja. Oppe i midten, litt til høyre, er det en knapp som heter "administrer". Trykk på den.

Nei.

Jo.

Skrevet
b-real, ironisk, du er forum-veileder og vet ikke hvordan man tar vekk innlegg fra "mine innlegg" :p

Må dere gi dere.

Dette forum-veileder greia er ikke så stort så dere skal ha det til,tro meg.

Skrevet
b-real, ironisk, du er forum-veileder og vet ikke hvordan man tar vekk innlegg fra "mine innlegg" :p

Må dere gi dere.

Det får være opp til deg hvordan du tolker din stilling, men slik jeg ser det så bør du fylle rollen din som forum-veileder...

Dotten sa jo at fremtidlige moderatorere kommer til å bli plukket der ifra, da er det vel litt stort? Eller bommet jeg helt på skiva nå?

Skrevet

Hvor i kontrollpanelet finner jeg den der?

post-5057-1264370569_thumb.png

Det får være opp til deg hvordan du tolker din stilling, men slik jeg ser det så bør du fylle rollen din som forum-veileder...

Dotten sa jo at fremtidlige moderatorere kommer til å bli plukket der ifra, da er det vel litt stort? Eller bommet jeg helt på skiva nå?

Jeg ser på min rolle sånn kontra det å være moderator sånn som jeg har vært i..tja..3-4 år eller no før jeg sa ifra meg vervet. Veileder blir..tja..vet ikke helt..
Skrevet

Må dere gi dere.

Jeg har faktisk ikke lagt merke til dere hittil.

Skrevet

b-real, så lenge du søker deg til en rolle og oppgave så forventer jeg at du oppfyller rollen og gjør "jobben" din.

Forum-veileder er til for å hjelpe ikke tulle, DNFK er ikke et untakk for forumreglene, det vet du godt selv!

Skrevet (endret)

Jeg ser på min rolle sånn kontra det å være moderator sånn som jeg har vært i..tja..3-4 år eller no før jeg sa ifra meg vervet. Veileder blir..tja..vet ikke helt..

Linux hakke rå te windows ! hæhæ :p

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Skrevet

Linux hakke rå te windows ! hæhæ :p

Er du teit?

b-real, så lenge du søker deg til en rolle og oppgave så forventer jeg at du oppfyller rollen og gjør "jobben" din.

Forum-veileder er til for å hjelpe ikke tulle, DNFK er ikke et untakk for forumreglene, det vet du godt selv!

Seriøst da. Ta deg en bolle. Litt må man kunne tøve. Regner virkelig med b-real hadde retta på seg etter hvert om ikke noen andre gjorde det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...