Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fremdeles til gode å se hvorfor du ikke har tid til å jobbe Datasmurf.

Jobber med skolearbeid hjemme.

Men det blir jo mye forum også :-------------D

Det blir det da når jeg er på skolen også. Samt på toget og på bussen og hvor det nå enn skal være.

Tror ikke jeg hadde vært her mindre om jeg hadde hatt jobb :p

Lenke til kommentar

For meg er mandager jævlige både faglig sett og lengdemessig. 8-16, med 2 timers reisevei betyr at jeg er hjemme kl. 17 og drar hjemmefra 0700. Og atpåtil er det et timesfriminutt midt på dagen som suger noe helt hemningsløst. ingenting å gjøre og det er for langt til å dra hjem og mekke seg noe mat i friminuttet.

Lenke til kommentar
For meg er mandager jævlige både faglig sett og lengdemessig. 8-16, med 2 timers reisevei betyr at jeg er hjemme kl. 17 og drar hjemmefra 0700. Og atpåtil er det et timesfriminutt midt på dagen som suger noe helt hemningsløst. ingenting å gjøre og det er for langt til å dra hjem og mekke seg noe mat i friminuttet.

 

Det der hørtes rett og slett jævlig ut.

Lenke til kommentar
Vel, jeg MÅ bruke fuktighetskrem om vintern. Hvis ikke så er 80% av hele overkroppen min dekka av eksem.

 

Får masse røde prikker på haka bare jeg, snakker sånn at jeg kan gå til skolen og komme hjem igjen med 50 røde prikker i trynet..

Vel, jeg kan ikke engang bøye meg om jeg ikke smærer meg inn. Kjennes ut som om noen har snitta opp hele ryggen på tvers

 

Locobase repair?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...