Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

b-real, ironisk, du er forum-veileder og vet ikke hvordan man tar vekk innlegg fra "mine innlegg" :p

Må dere gi dere.

Dette forum-veileder greia er ikke så stort så dere skal ha det til,tro meg.

Jeg har faktisk ikke lagt merke til dere hittil.
Ikke så rart det egentlig. Som veileder så har man ingen sensur-muligheter, kan ikke gå inn å fjerne linker, kan ikke stenge tråder.

Begrensningene er vel egentlig så langt til å flytte tråder,redigere emnefelt og sette stickyer and that's it.

 

b-real, så lenge du søker deg til en rolle og oppgave så forventer jeg at du oppfyller rollen og gjør "jobben" din.

Forum-veileder er til for å hjelpe ikke tulle, DNFK er ikke et untakk for forumreglene, det vet du godt selv!

Søker meg en rolle? Hah, ikke uttal deg om ting du ikke vet. Jeg ble spurt faktisk om jeg ville være det.

 

 

Linux hakke rå te windows ! hæhæ :p
Eller at man er i den formeningen at man ikke egentlig burde betale for et operativsystem.

 

Linux over windows på de aller fleste områder, med mindre man er 14 år ;D
Eller hvis man spiller en del på PC da...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
b-real, ironisk, du er forum-veileder og vet ikke hvordan man tar vekk innlegg fra "mine innlegg" :p

Må dere gi dere.

Dette forum-veileder greia er ikke så stort så dere skal ha det til,tro meg.

Jeg har faktisk ikke lagt merke til dere hittil.
Ikke så rart det egentlig. Som veileder så har man ingen sensur-muligheter, kan ikke gå inn å fjerne linker, kan ikke stenge tråder.

Begrensningene er vel egentlig så langt til å flytte tråder,redigere emnefelt og sette stickyer and that's it.

 

Har ikke merket noe til det heller fra en veileder.

Lenke til kommentar
b-real, ironisk, du er forum-veileder og vet ikke hvordan man tar vekk innlegg fra "mine innlegg" :p

Må dere gi dere.

Dette forum-veileder greia er ikke så stort så dere skal ha det til,tro meg.

Jeg har faktisk ikke lagt merke til dere hittil.
Ikke så rart det egentlig. Som veileder så har man ingen sensur-muligheter, kan ikke gå inn å fjerne linker, kan ikke stenge tråder.

Begrensningene er vel egentlig så langt til å flytte tråder,redigere emnefelt og sette stickyer and that's it.

 

b-real, så lenge du søker deg til en rolle og oppgave så forventer jeg at du oppfyller rollen og gjør "jobben" din.

Forum-veileder er til for å hjelpe ikke tulle, DNFK er ikke et untakk for forumreglene, det vet du godt selv!

Søker meg en rolle? Hah, ikke uttal deg om ting du ikke vet. Jeg ble spurt faktisk om jeg ville være det.

Hvorvidt du søker deg til et verv eller ikke er irrelevant. Enten bør du gjøre jobben på et ordentlig vis, eller si fra deg vervet.

Det sagt, ser jeg ikke noe galt i det du gjør. Men om kritikken var relevant/riktig, så har det ingenting å si om du søkte selv eller ble forespurt.

 

Linux over windows på de aller fleste områder, med mindre man er 14 år ;D
Eller hvis man spiller en del på PC da...

Greit nok svar? :)

langt i fra bare 14åringer som spiller.

Lenke til kommentar
Har ikke merket noe til det heller fra en veileder.
Er nok ikke så mange og de jobber som oftest i skjult siden vi har såpass begrensede muligheter.

 

b-real, om du søkte eller ikke betyr lite i denne sammenheng, hvis du ble spurt om å få være veileder så betyr vel det også at ledelsen vet at du fyller rollen din.
Ja? Selvsagt? Eller at Jarmo er litt for slepphendt med såpen, men det er en annen historie..*kremt*

Ikke ta alt så grusomt alvorlig..

For å sitere noen: "Jizzz"

Lenke til kommentar
Linux over windows på de aller fleste områder, med mindre man er 14 år ;D
Eller hvis man spiller en del på PC da...

Greit nok svar? :)

langt i fra bare 14åringer som spiller.

La meg nå få generalisere og erte på meg alle som spiller, samt alle fjortenåringer som ikke spiller =D

Lenke til kommentar
Ta det på PM da, cheeeeese.

 

Nå laster jeg ned Fallout 3 Goty fra på Steam, og det skal være ferdig.... om 3 dager. Såh, det blir en fin kveld.

9781846462719.jpg

 

Ta det på PM da, cheeeeese.

Får vel høre deg da :)

 

b-real, er du villig til å fortsette så tar vi det på PM =]

Sure..

 

 

Er jo ikke stress å bruke Linux og samtidig ha mulighet for gaming. Windows-partisjon er jo toppers. To fluer i en smekk!
Partisjon? Ville ha spandert på meg en installasjon og dualboot også jeg da...
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Er det virkelig et så stort problem at en forumveileder har litt humor, og kan tulle litt?

Jeg har da sett moderatorer tulle, uten at det har vært noe problem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...