Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Har ikke merket noe til det heller fra en veileder.
Er nok ikke så mange og de jobber som oftest i skjult siden vi har såpass begrensede muligheter.
Eller at dere er overflødige. Hvem vet...
Fordi om at DU ikke har sett veiledere i bruk betyr ikke nødvendig vis at en gjør en jobb som ikke trengs. Om de er nødvendig med enda en link i modererings-rekken er en annen sak som kanskje burde diskuteres et annet sted.

 

b-real: Jeg tar det alvorlig, du som veileder viker fra hva du skal. Jeg finner det alvorlig at du ikke gjør som du har fått beskjed om.

Hvor vidt Jarmo gjør sin jobb eller ikke kan ikke jeg uttale meg om da jeg ikke har sett hans "arbeid"

Ifra hva jeg skal? Kjære vene deg,jeg tror du trekker ting litt for langt.

Hva vet du om hva jeg er pålagt å gjøre egentlig? :wee:

Tror du ikke jeg hadde kommet med linken og bilde etter hvert til de som egentlig lurte på det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det virkelig et så stort problem at en forumveileder har litt humor, og kan tulle litt?

Jeg har da sett moderatorer tulle, uten at det har vært noe problem.

Du må ha sett syner tror jeg. Mods (er jeg også inkludert når jeg sier dette egentlig siden jeg er en tidligere moderator?) har ikke sans for humor.

 

Og denne installasjonen ligger da nødvendigvis på en partisjon, b-real ;D
GAAAAAAÆ

potatoe.jpg

tomato.jpg

:wee:

Så så, barn. Ro ned. Vær snille nå, ellers får dere ikke øl.
Får ikke øl uansett i dag, men i morgen! :D

 

Hæ? ERJEGIKKEDETSÅ, GISLE! :wee: Jeg skal se på Family Guy mens jeg venter.

 

Jeg er forøvrig enig med TøseGuri.

ERDUVELSÅDETSÅ!
Lenke til kommentar
Ifra hva jeg skal? Kjære vene deg,jeg tror du trekker ting litt for langt.

Hva vet du om hva jeg er pålagt å gjøre egentlig? :wee:

Tror du ikke jeg hadde kommet med linken og bilde etter hvert til de som egentlig lurte på det?

Mulig jeg gjør. Men jeg ser på holdningen din...

 

Men jeg legger meg nå, natta! :)

Lenke til kommentar
Mulig jeg gjør. Men jeg ser på holdningen din...

 

Men jeg legger meg nå, natta! :)

Min holdning? Ser du hvor vi er nå egentlig? DNFK som ligger i Off-Topic. Hele denne tråden og underkategorien er ment for å ikke ha en så seriøs og alvorlig holdning som resten av forumet,det har vært sånn siden denne forumdelen ble opprettet og da SO var en del av en kategori som het Søppel..så du er litt på feil plass min gode mann for gravalvorlighet.
Lenke til kommentar
Min holdning? Ser du hvor vi er nå egentlig? DNFK som ligger i Off-Topic. Hele denne tråden og underkategorien er ment for å ikke ha en så seriøs og alvorlig holdning som resten av forumet,det har vært sånn siden denne forumdelen ble opprettet og da SO var en del av en kategori som het Søppel..så du er litt på feil plass min gode mann for gravalvorlighet.

Ja din holdning.

Men jeg har vel missforstått greia med forumveiledere, moderatorer og administratorer... (?)

Lenke til kommentar
Har ikke merket noe til det heller fra en veileder.
Er nok ikke så mange og de jobber som oftest i skjult siden vi har såpass begrensede muligheter.
Eller at dere er overflødige. Hvem vet...
Fordi om at DU ikke har sett veiledere i bruk betyr ikke nødvendig vis at en gjør en jobb som ikke trengs. Om de er nødvendig med enda en link i modererings-rekken er en annen sak som kanskje burde diskuteres et annet sted.

 

Hvem var det som ikke fikk lov til å ha humor?

Lenke til kommentar
Ja din holdning.

Men jeg har vel missforstått greia med forumveiledere, moderatorer og administratorer... (?)

Poenget er vel at du ikke bør på liv og død ta alt som en forumveileder/moderator etc. sier og gjør 110 % seriøst. De er tross alt brukere og kan tulle like mye som oss (så sant det er lagt til rette for det, da det er det i en Off Topic underkategori) uten at de bør kjeftes på, kjære vene...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...