Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke annet enn spørre meg selv: Hva i all verden har de foregående russekullene gjort, som har nødvendiggjort innlemmelsen av ordet "frivillig" på denne måten?
Jeg regner nesten med at det er en god del voldtektsmenn/kvinner på skolen til Cinque.

 

Fnis. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan ikke annet enn spørre meg selv: Hva i all verden har de foregående russekullene gjort, som har nødvendiggjort innlemmelsen av ordet "frivillig" på denne måten?
Jeg regner nesten med at det er en god del voldtektsmenn/kvinner på skolen til Cinque.

 

Fnis. :wee:

 

Ikke godt å vite hva som er grunnen :p

 

Men det har ikke skjedd så mye som jeg vet om da. Tror det er noen år siden alle de "frivillige" ble innlemmet i knutene :p

Endret av Cinque
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, WhiteKnight.

 

Ser du posten jeg quoter også? Der spør nemlig Gapwick om hvorfor, i Guds vidstrakte Land, innlemmelsen av ordet frivillig har stadfestet seg som en konstant i disse "knulleknutene".

 

clvn: Morgen. Jeg er trøtt, men jeg har stått tidlig opp idag også. :green:

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for min lange ferie ville jeg kalt deg stygge ting nå, Hylo =/

 

Today, I was walking down the street and I saw my brother on the other side of the road. He lives overseas and always told me he would visit when I least expected it. When I saw him, I got so excited I jumped on his back, screaming his name. It wasn't my brother. FML
AHAHAH :D
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Dah er jeg tilbake etter å ha gått i kuling og regn over broa og nesten blåst til havs, for så å få vite at selv om det paragrafet jeg vistnokk hadde brutt, ikke hadde blitt med, så hadde alikevel bota ikke blitt mindre enn 500. Men kjekt å vite at det var kun ett paragraf jeg brøt med tanke på feilparkeringen. Så bars det tilbake i samme dritværet.. Og når jeg kom hit, skinte plutselig sola igjen. Skiftende vær på nordmøre? Ikke i det hele tatt :p

 

edit: Helvete. Enda en platy har tatt kvelden.. Well well. Har uansett tenkt å kvitte meg med platyene og basere meg kun på maller eller ciklider snart så gidder ikke å kjøpe inn noen nye.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

kanin: la oss vite hva du spiste til lunsj, vi dør av spenning her.

 

Dah er jeg tilbake etter å ha gått i kuling og regn over broa og nesten blåst til havs, for så å få vite at selv om det paragrafet jeg vistnokk hadde brutt, ikke hadde blitt med, så hadde alikevel bota ikke blitt mindre enn 500. Men kjekt å vite at det var kun ett paragraf jeg brøt med tanke på feilparkeringen. Så bars det tilbake i samme dritværet.. Og når jeg kom hit, skinte plutselig sola igjen. Skiftende vær på nordmøre? Ikke i det hele tatt :p

 

edit: Helvete. Enda en platy har tatt kvelden.. Well well. Har uansett tenkt å kvitte meg med platyene og basere meg kun på maller eller ciklider snart så gidder ikke å kjøpe inn noen nye.

mitt tips er guppyer, dauer ikke så ofte, og får mange barn. de r billige også

Endret av KaisaSH
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ja vet. Men har aller mest lyst på et stein- og rotbasert miljø tilpasset maller og ancistrus. Litt slit med alle plantene og å fylle på co2-pumpa med jevne mellomrom. Så jeg heller mest mot mallene. =)

Lenke til kommentar
Ja vet. Men har aller mest lyst på et stein- og rotbasert miljø tilpasset maller og ancistrus. Litt slit med alle plantene og å fylle på co2-pumpa med jevne mellomrom. Så jeg heller mest mot mallene. =)

kule de da, + for at de spiser alger. go for it!

 

@KaisaSH: Nå er du godtatt fra min side.

 

På tide å fylle opp vannflaska igjen nå..

yeah! hva innebærer det egentlig? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...