Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere har skremmende lite moralske kvaler, syns jeg.

Jeg var on my way for å holde deg med selskap jeg vettu! :)

Hva trodde du? :ermm:

Det sier du nå, før du drar frem macheten din :ph34r:

Don't spoil me!

Sorry, jeg holder deg bare gående fordi jeg skal bruke hagla. Ingen machete må besudle en kvinnes kropp. Derimot hagla!

Lenke til kommentar
Han fikk sikkert melding av hun han kræsja hos i natt.

Om at han må holde seg til helvete borte fra henne fordi hun mener at han fikk henne til å ha seg med han i natt fordi han var våt :p XD

Derja. Endelig et skikkelig svar. Men nei, det er ikke det jeg gjør feil...

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar

Hahaha, hagle ja. Var hos en kompis og vorsa natt til 1. mai. Så fant vi luftgæveret og begynte å leketulle med det. Helt til vi kom på at luftgevær ikke har 1cm åpning til kula. Burde kanskje sjekka om det var ladd før vi pekte på hverandre med det =D

Lenke til kommentar
Vel, det var det jeg spurte om da.. Hva
Vel ... For det første så skal man bruke enten tre eller en punktum. Ikke to. Og hvis man skal bruke tre så skal det være mellomrom mellom siste ordet og punktumene. Med mindre det er for understreke at det er et ord som ikke blir fullført. Eksempel: "Det var da som bare fa..."

 

Men dette er bare småfeil og rettskriving. Ikke noe stort. Om du mener du gjør noen store feil så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
HB: Er tante rød på tur eller er du veldig veldig deppa for tiden :ph34r: ?

 

Hun holder seg som regel borte, er nok onkel karma som har tatt turen i stedenfor.

 

Og ja, kanskje jeg stikker på café. ...eller legger meg i fosterstilling i solflekken på terrassen her og sover til noen kommer hjem.

Lenke til kommentar
HB: Er tante rød på tur eller er du veldig veldig deppa for tiden :ph34r: ?

 

Hun holder seg som regel borte, er nok onkel karma som har tatt turen i stedenfor.

 

Og ja, kanskje jeg stikker på café. ...eller legger meg i fosterstilling i solflekken på terrassen her og sover til noen kommer hjem.

Dakar Oda, gå på kino i kveld da :D Da blir det mycket betre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...