Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det er ikke ofte jeg har landet i Bergen uten voldsomme kast og mye turbulens. Hater å lande i Bergen egentlig. Alle andre plasser er greit, vel bortsett fra av og til i Ålesund da. Kan komme noen vindkast der også.

 

Det er serriøst iskaldt i klasserommet idag.... Fryser med genser på lissom!

Hvis du bare liksom-fryser er det jo din egen feil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å fly helikopter er uansett mye artigere. :wee:

Tviler ikke, men har aldri fått sjansen.

 

Det er ikke ofte jeg har landet i Bergen uten voldsomme kast og mye turbulens. Hater å lande i Bergen egentlig. Alle andre plasser er greit, vel bortsett fra av og til i Ålesund da. Kan komme noen vindkast der også.

Hvis det blåser fra sør-vest (tror jeg det er) er blir det ganske mye turbulens ved Værnes (Trondheim), må da ta innflyving over litt bakker og sånn i steden for fjorden.

 

Angående vindusplass:

Deilig med vindusplass om det er litt fukt i lufta i alle fall. Fascinerende å se på kondensstripene.

Lenke til kommentar
Er take-off som er farligst. Så om flyet kommer seg av banen og det flyr greit de første 10 sekundene, er du som regel trygg ^^

Det er vel landingen som er farligst? (Eller det kommer litt an på hvordan man regner.)

 

post-51689-1241523262_thumb.jpg

 

Hvis det blåser fra sør-vest (tror jeg det er) er blir det ganske mye turbulens ved Værnes (Trondheim), må da ta innflyving over litt bakker og sånn i steden for fjorden.

Jepp, har hørt at det er Gevingåsen sin feil.

 

Angående vindusplass:

Deilig med vindusplass om det er litt fukt i lufta i alle fall. Fascinerende å se på kondensstripene.

Vindu mot vest!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...