Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg litt om prisen på Iphone i USA om dagen, og hva som må til / kreves for at jeg kan bruke den i Norge med midt gamle abonnement ?

Pappa bor i USA og han sa at iPhone 3G koster rundt 700 nok i usa.. men su får ikke brutt abonentet AT&T.. Det må gjøres i norge??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan fortelle meg litt om prisen på Iphone i USA om dagen, og hva som må til / kreves for at jeg kan bruke den i Norge med midt gamle abonnement ?

Pappa bor i USA og han sa at iPhone 3G koster rundt 700 nok i usa.. men su får ikke brutt abonentet AT&T.. Det må gjøres i norge??

 

Sikker på det ikkje var 700 dollar?

http://electronics.pricegrabber.com/cell-p...phoneid=1000303

 

Kom over denne http://www.mobilen.no/wip4/kjoep_iphone_3g.../d.epl?id=30624

Om det stemmer, så lønner det seg å ta med seg ein tilbake frå ein tur til USA. Men har ikkje funne nokon iPhone utan AT&T binding enda. Og for å kjøpe med AT&T må du i tillegg ha eit amerikansk social security number.

Lenke til kommentar

JA, 700 norske kroner.. Jeg var der i julen og pappa spurte en av kompisene (som er norsk) hvor mye en 3g kostet nå for tiden. Han har kjøpt seg 3g fordi han jobber i usa.

 

Men kan man bryte opp den operatørlåsen her i Norge? Må man da fortsatt betale for det abonnementet i ett år?

Lenke til kommentar
JA, 700 norske kroner.. Jeg var der i julen og pappa spurte en av kompisene (som er norsk) hvor mye en 3g kostet nå for tiden. Han har kjøpt seg 3g fordi han jobber i usa.

 

Men kan man bryte opp den operatørlåsen her i Norge? Må man da fortsatt betale for det abonnementet i ett år?

 

Du kan unlocke den sjølv og bruke det abonnementet du vil, men du må samtidig betale det andre. NetCom tilbyr å kunne kjøpe seg ut av avtalen, så det er godt mogleg at AT&T også tilbyr det.

Lenke til kommentar

Hei. Har ett spørsmål angåend iPhone, så jeg låner denne tråden litt :)

 

For en ukes tid siden, begynte alle mine anrop å bli ukjente, det vil si at uansett hvem som ringer meg, kommer de opp som ukjent på skjermen. Noen som vet hva som kan gjøres for å se hvem som ringer meg, og har noen opplevd det samme?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

HEI! Har hørt noen rykter om at Google har gitt ut noe greier som gjør at du kan synce kontakter med iphone og dataen (g mail tror jeg). Er dette begge veier? (kontakter fra iphone til pc og omvendt) eller bare en vei?

Har gamle iPhone med 2.1 og tenkte jeg skulle oppdatere til nyeste. Fulgte denne guiden forrige gang:

http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?t=204408

Noen som har en like lett og sikker for 2.2? Hvis dere gidder forklare hvordan jeg kan synce kontakte på iphonen med dataen nå jeg slipper og legge inn alle manuelt på dataen og iphonen senere hadde det også vært fint! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gode greier :) Og forresten, er det din nettside Lsass? Hvis ja, her har du et svar på et spørsmål:

Spørsmålet er bare, er Apple villige til å slippe dette programmet ut?

- Med dette programmet ute for allmennheten vil iTunes bli svekket veldig og nærmest bli tatt over av spotify. Men vi får vente å se, det har jo vist seg i det siste at Apple er villige til å legge seg litt over på forbrukerens side...

 

Svaret er ja. For det finnes allerede en lignende tjenste på AppStore. Det heter "OurStage". Her kan man streame musikk, og legge dem til som favoritter slik at man finner dem igjen neste gang man ønsker å høre på dem. Man kan velge fra sjangre osv. Eneste som er litt "leit", er at det for det meste er ukjente artister, men det holdes relativt høy kvalitet på sangene, så jeg er fornøyd. Tjenesten er selvfølgelig gratis. Krever registering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...