Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Er rimelig grønn på iPhone,så kan noen fortelle meg hvorfor Apple ikke

fikser MMS og video-applikasjon til iPhone 3G? Slik det er nå må man vel hacke den

for å få til dette.

Slik det er nå må man hacke seg til det, ja.

 

At de ikke har det med er et valg de har tatt. Hvorfor de har tatt det valget kan man spørre seg. Når det gjelder MMS tror jeg ikke de syns det er en god teknologi. Og de har forsåvidt rett ettersom at e-mail er en bedre/billigere måte å gjøre det på.

Hvorfor de ikke tilbyr video-opptak er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar
Hvilken version kjører dere? Bruker selv 1.1.3, er det på tide å oppdatere?

Får opp denne igjen.

 

Kjører fortsatt 1.1.3! Burde jeg oppgradere?

Der gir jeg deg et rungende ja. Egentlig liker jeg 1.1.4 litt bedre enn 2.2 så oppgrader til 1.1.4

Det er veldig lett og gjøre med WinPwn da QuickPwn ikke støtter 1.1.4

 

Forøvrig tilbyr appstore mye kewle ting :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Er rimelig grønn på iPhone,så kan noen fortelle meg hvorfor Apple ikke

fikser MMS og video-applikasjon til iPhone 3G?Slik det er nå må man vel hacke den

for å få til dette.

 

Hacker du telefonen din får du begge deler. Både video-opptaker og MMS. Hvis du ikke vil det, vet jeg at Netcom i samarbeid med Telia holder på å utvikle en MMS applikasjon som de vil legge ut i Appstore når den blir klar. (De har fått applikasjonen- og grunnlag for å lage den, godkjent av Apple.

Lenke til kommentar
Ja har du lyst på AppStore, Streetview osv så burde du absolutt oppgradere.

Har Appstore noe bra gratis å tilby eller koster det meste penger derfra? Hva tilbyr Streetview?

Er forøvrig snakk om en iPhone som er hacket. ;) Hva er nyeste version som jeg kan da kjøre evt?

 

Det er mye som er gratis der, og det er mye som koster 6-7 kroner. Det er mye bra du får for 6-7kr. Men det er ingen tvil at det er verdt å oppgradere til 2.2. Programmer og spill holder en MYE høyere standard enn det du får fra Cydia/Installer. Jeg har en 1 gen iphone, og AppStore + Cydia = Konge. Tar dessuten ikke mer enn 5 min å jailbreake :)

 

Så jeg anbefaler deg å oppgradere. Du går glipp av mye hvis ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...