Gå til innhold

Omtale av Crysis (PC)


Anbefalte innlegg

^^Enig..

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforHar nettopp komt til der vi går inn i sånn hule, så kommer alien-tingen og tar han teammaten min,... Damn dette er pur action!

 

 

Tja du har det morro ei stund til, men så stopper det fort opp, blir kjeldig! du mister friheiten... fysjh!Nærmere 6/10 - 7/10 enn 10/10 for dette spelet her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, Spaceworld dreit på draget i dag. de fortalte meg at Crysis ikke var tilgjengelig før den 16\11. de hadde mange kopier liggende i hylla i resepsjonen, men ville ikke selge. dette var samtidig som nabobutikken solgte Crysis for fulle mugger. hadde lyst til å gå inn på spaceworld og fortelle dem hva nabobutikken gjorde, men så spurte jeg meg selv hvorfor jeg skal gidde å hjelpe en overprisa og dårlig butikk som dem :p

Lenke til kommentar
En ting jeg er litt misfornøyd med mht Crysis er at det virker som om fiendene (dvs. nord-koreanske soldater som jeg har møtt på hittil) respawner i visse steder. Dette er noe jeg synes er noe unødvendig da Crysis ellers virker ganske realistisk. Noen som har erfart det samme?

 

 

Hørtes rart ut... Har da aldri skjedd at noen soldater respawner hos meg..

Lenke til kommentar
En ting jeg er litt misfornøyd med mht Crysis er at det virker som om fiendene (dvs. nord-koreanske soldater som jeg har møtt på hittil) respawner i visse steder. Dette er noe jeg synes er noe unødvendig da Crysis ellers virker ganske realistisk. Noen som har erfart det samme?

 

 

Hørtes rart ut... Har da aldri skjedd at noen soldater respawner hos meg..

 

For å være litt mer spesifikk, dette skjedde i oppdraget der man skal redde et gissel i landsbyen og må ta knekken på litt panser i nabolaget. Det kommer stadig ut nye soldater fra nordkoreanernes hovedkvarter like ved der gisselet holdes. Dette var etter at jeg etterlot to hauger med 10 soldater i hver ved maskingeværstillingene ved stranden. :> Jeg sluttet å telle nye soldater fra hovedkvarteret etter at 20 nye soldater hadde kommet ut.

Lenke til kommentar

Huff & huff. Dette startet jo så bra og endte opp ekstremt middelmådig. Sitter nærmeste bare igjen med sprørsmålet: Hva skjedde?? Hvordan klarte de å snu noe så bra til noe så dårlig? Hvordan klarte de å skape enda mer irriterende monstre & dritt enn det som allerede var i FarCry? :realmad:

Lenke til kommentar

Som sagt, jeg er ikke bombesikker på at det er respawning i Crysis, men jeg synes det var litt mistenkelig at det kom så mange soldater ut av bygningen i puljer på tre og tre. Totalt i landsbyen tror jeg at jeg kverket cirka 60 soldater.

 

Nesten så man tror at om man åpner døren til koreanernes hovedkvarter, så detter det soldater ut for at det er så fullt inne der..

Lenke til kommentar
Huff & huff. Dette startet jo så bra og endte opp ekstremt middelmådig. Sitter nærmeste bare igjen med sprørsmålet: Hva skjedde?? Hvordan klarte de å snu noe så bra til noe så dårlig? Hvordan klarte de å skape enda mer irriterende monstre & dritt enn det som allerede var i FarCry? :realmad:

Ehm, jeg antar du allerde visste at det kom aliens i spillet?

Er liksom hele handlingen. Og kan du ikke fordra det, ja så trenger man heller ikke spille det. ;)

 

ekstremt middelmådig

Ektremt middelmådig, hehe nå har jeg hørt det uttrykket også. :p

 

Som sagt, jeg er ikke bombesikker på at det er respawning i Crysis, men jeg synes det var litt mistenkelig at det kom så mange soldater ut av bygningen i puljer på tre og tre. Totalt i landsbyen tror jeg at jeg kverket cirka 60 soldater.

 

Nesten så man tror at om man åpner døren til koreanernes hovedkvarter, så detter det soldater ut for at det er så fullt inne der..

Respawning eller ikke. Morro var det vel å ta livet av flokken. :)

Og da er vel alt såre bra.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Huff & huff. Dette startet jo så bra og endte opp ekstremt middelmådig. Sitter nærmeste bare igjen med sprørsmålet: Hva skjedde?? Hvordan klarte de å snu noe så bra til noe så dårlig? Hvordan klarte de å skape enda mer irriterende monstre & dritt enn det som allerede var i FarCry? :realmad:

Ehm, jeg antar du allerde visste at det kom aliens i spillet?

Er liksom hele handlingen. Og kan du ikke fordra det, ja så trenger man heller ikke spille det. ;)

Jepp visste at det skulle være aliens der men hadde håpet at de ville fremstå som langt mindre irriterende enn det de gjorde, spesielt med tanke på at FarCry fikk endel krtikk fordi det inneholdt irriterende monstre.

Teite "blekkspruter" som flyr sikksakk i lufta samtidig som de skyter deg med "istapper" er hvertfall ikke det jeg ser på som noen forbedring.

Om man på død og liv skal ha med rom-vesener synes jeg den beste implementeringen som hittil har vært gjort er i HL2 serien i form av columbines.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Haha, Spaceworld dreit på draget i dag. de fortalte meg at Crysis ikke var tilgjengelig før den 16\11.

Som er i dag...

 

Handler aldri på Spaceworld, dem selger Saint's Row til 699,- enda...

 

Det var til og med for mye ved release, nå, et år senere burde spillet koste 300 eller mindre, slik folkene på EB Games har skjønt.

 

Nei handler aldri på spaceworld jeg heller, de solgte/selger "players choise" serien til NGC til 599 per spill.... som egentilg skulle koste 299-,

(Players choise= "stor" spill som har vært på markedet en stund, som blir lansert med nytt cover til ca halve prisen av hva det kostet før)

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...