Gå til innhold

Omtale av Crysis (PC)


Anbefalte innlegg

Ja, men da ser det ut til at jeg (vi) som har forhåndsbestillt Crysis fra Absoluttspill.no får lov å prøve fullversjonen i morgen. Fikk nettopp en e-post som sier

Status på din ordre nr. xxxxx er endret.

 

Kommentar til din ordre:

Bekrefter at Crysis er kommet på lager og at ordren sendes fra oss tirsdag 13.11.2007.

____________________________________________________________

 

Ny status er:

____________________________________________________________

 

Klar for sending

 

Koos! =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Tror prosessoren vil holde deg ganske langt tilbake, men du klarer nok å kjøre spilet på low hvertfall. Geforce 7900 er ikke et dårlig kort, og drar Crysis ganske greit. Så CPU'en din er det eneste jeg kan se ligger etter.

Lenke til kommentar
Jeg ser at selve spilltesten er gjenomført på windows xp, og bildene etter det jeg sjønte er fra windows vista med dx10... ligger det ett sted bilder med dx9 også? har lyst til å se grafikken der også :)

Bildene jeg har tatt er alle tatt med DirectX 9 og Windows XP (det vil si alle bildene i artikkelen, unntatt det med snøen og det med mannen som kveles). Har brukt tweaken fra demoen for å få tilgang på "very high"-instillingene.

 

Med mitt system kjørte spillet helt glatt på disse instillingene.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Bildene jeg har tatt er alle tatt med DirectX 9 og Windows XP (det vil si alle bildene i artikkelen, unntatt det med snøen og det med mannen som kveles). Har brukt tweaken fra demoen for å få tilgang på "very high"-instillingene.

 

Med mitt system kjørte spillet helt glatt på disse instillingene.

 

Akkurat det jeg ville høre!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Er det sagt noe om hvordan spillet kjørte på testmaskinen? Hvilke innstillinger som var respektabel å kjøre på osv.

 

Intel Core 2 Duo 6700-prosessor (2.66 GHz), 2048 MB RAM, GeForce 8800GTS 640 MB, Windows XP

 

Bildene jeg har tatt er alle tatt med DirectX 9 og Windows XP (det vil si alle bildene i artikkelen, unntatt det med snøen og det med mannen som kveles). Har brukt tweaken fra demoen for å få tilgang på "very high"-instillingene.

 

Med mitt system kjørte spillet helt glatt på disse instillingene.

 

Står litt over ditt innlegg.

Lenke til kommentar
Jeg håper og tror at spillet havner på 8/10. Crysis er oppskrytt til de grader, og utenom den nydelige grafikken finnes det underholdingsmessig langt bedre skytespill på dagens marked. Sitat fra VG, og er forresten helt enig;

 

Hvis man skreller bort den vanvittig imponerende grafikken, er det verdt å nevne at det finnes bedre skytespill enn dette på markedet. Jeg rangerer både «Bioshock», «Call of Duty 4», «Gears of War» og «Half-Life 2: Episode Two» foran «Crysis» i ren underholdningsverdi.

 

Men hvem spill er vel bra hvis man skreller bort graffikken? At ting forgår og ser realistisk ut påvirker jo gameplayet så inn i de grader mye. Og av ren underholdningsverdi, ihvertfall når man spiller på Very High, har de timene jeg hittil har hatt med Crysis vært så utrolig moro og underholdende, at Bioshock og Call of Duty 4 var såvidt halvparten så moro og underholdende for min del. For hvis Crysis hadde kun vært graffikk, hadde jeg alerede blitt lei og ikke forsatt å spille det, akkurat det som skjedde med meg i Lost Planet.Men når gameplayet i Crysis er bra, og når man blander det inn med den syke graffikken, og en såpass engasjerende historie(synes nå ihvertfall jeg), gir det meg noe av det beste og mest underholdende opplevelsen jeg noen gang har hatt i et spill.

Lenke til kommentar
Jeg rangerer både «Bioshock», «Call of Duty 4», «Gears of War» og «Half-Life 2: Episode Two» foran «Crysis» i ren underholdningsverdi.

Å nevne "Gears of War" sammen med disse spillene er jo bare latterlig. Maken til simpel og kjedelig shooter skal man lete lenge etter. Alle de nevnte spillene er milevis foran GoW både hva grafikk, og "underholdningsverdi" angår.

Lenke til kommentar
Jeg rangerer både «Bioshock», «Call of Duty 4», «Gears of War» og «Half-Life 2: Episode Two» foran «Crysis» i ren underholdningsverdi.

Å nevne "Gears of War" sammen med disse spillene er jo bare latterlig. Maken til simpel og kjedelig shooter skal man lete lenge etter. Alle de nevnte spillene er milevis foran GoW både hva grafikk, og "underholdningsverdi" angår.

 

Ikke enig. Spiller Gears of War og synes gameplay og historie er utrolig bra.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...