Gå til innhold

Omtale av Crysis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ligger også 2-3 kasser inne i gruva, altså når du er vektløs inne i "core".

 

Det blir jo etter jeg har kjempet med Koreanerne. Hva er vitsen med å ha dem da?

 

Tar robotter en høneblund innimellom :p?

 

BTW, mener den du kan ta skyte flere sovegreier og få alle til å utløses samtidig.

Endret av Articfare
Lenke til kommentar

i farcry så var jeg aldri plaga over monstra og skjønte ikke helt hvorfor så mange slutta å spille pga det. spillet hadde jo masse flotte brett mot mennesker.

 

men i crysis så må jeg påstå at slutten var noe kjip. det værste var vel egnetlig inni fjellet. fikk følelsen av det brettet var laga for å kunne bruke nanodarkta på en ny måte.

 

det hadde vært mye bedre om du bare sprang rundt i huler og sloss mot små aliens og eller koreanere, slik som i farcry der du var i huler o.l.

Lenke til kommentar
i farcry så var jeg aldri plaga over monstra og skjønte ikke helt hvorfor så mange slutta å spille pga det. spillet hadde jo masse flotte brett mot mennesker.

 

men i crysis så må jeg påstå at slutten var noe kjip. det værste var vel egnetlig inni fjellet. fikk følelsen av det brettet var laga for å kunne bruke nanodarkta på en ny måte.

 

det hadde vært mye bedre om du bare sprang rundt i huler og sloss mot små aliens og eller koreanere, slik som i farcry der du var i huler o.l.

Nå har ikke jeg runnet det helt, men synes da det var ganske så morsomt inne i den ggruva fjellet, med mindre du kommer inn i et annet fjel etterhvert?

 

Synes det var en helt ny og unik opplevelse, og ikke så altfor lang til at det ble kjedelig. :yes:

Lenke til kommentar

Det er nok feil. De nye driverne inneholder en ny eksperimentell SLI-konfigurasjon som står på som default (custom skal det stå). I følge rykter (jeg har ikke testet selv), skal dette gi en ytelsesboost i Crysis (det spekuleres vel i at nVIDIA laget denne settingen nettopp for Crysis). Nå skal det sies at disse driverne er buggy som fy, og at man ikke kan stille tilbake til denne eksperimentelle SLI-modusen etter at man har skiftet fra det den står på som default.

 

Om 169.12 inneholder noen generelle optimaliseringer til Crysis utover SLI vet jeg dog ikke (sikkert ikke).

 

Forhåpentligvis vil patchen til selve spillet (som kommer nå snart) hjelpe godt på. At nVIDIA og Crytech får rettet opp i SLI-rotet må vi vel nesten regne med at skjer om ikke så altfor lenge, men jeg har en litt dårlig følelse angående om det skjer med førstkommende patch (og driverupdate). Tipper det kan ta litt tid å få stablet det helt på beina.

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...