Gå til innhold

Omtale av Crysis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, eg har 8800 ultra, og eg kjører crysis på "very high" i XP(Mod), med ein oppløysing på 1680x1050 og 16q. Og det flyter nokså bra!

 

Men er vista som er problemet, tru? eg er førnøgd med XP og cracka very high, så helde meg til det :p

Har selv prøvd cracken i vista og ytelsen ble en god del bedre, men til gjengjeld så ble også grafikken "langt" ifra så god som den du får med ordentlig DX10 Very high. :) Så det spørs jo naturligvis hvordan man prioriterer.

 

Jeg kjørte da oppsettet mitt på kremen av ram og prosessor så dette skulle ikke hatt noe å si.

(4GB DDR3 ram og Q6600 klokket til 3,5Ghz)

Lenke til kommentar
Eg kjører jo XP og "very High".

 

Men nå gjekk ikkkje 16q lengre :( menmen, e førnøgd med 4x eg :p

 

KOrtid er eg ca. halveis i spelet?

 

 

 

Omtrent når du går ned i gruven, vil jeg si. Brettene som følger etter det er riktignok betydelig mindre frie og holder ett litt høyere tempo enn de foregående, så den andre halvdelen av spillet virker litt kortere... Var i alle fall mitt inntrykk.

 

 

Lenke til kommentar
Spillet var uansett alt for kort. Skulle vært dobbelt så langt, minst! Slutten trekker også ned.

 

Trolig så gidder jeg ikke å rundet det en gang, opplegget på slutten blir for dumt for meg.

 

 

Big time spoilere

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
spesielt når jeg må dra han fyren bort til varmeskilder så han ikke dør, å herremin - hvorfor i alle dager gjør de dette med spillet. sveve rundt i rom stasjonen var også på trynet(predator-blekksprut kloninger)
Lenke til kommentar
Spillet var uansett alt for kort. Skulle vært dobbelt så langt, minst! Slutten trekker også ned.

Sammenlignet med andre spill så synes jeg spillet var en av de lengre innenfor sjangeren.

Nå bruker jeg dog ganske heftig lang tid. :p

 

Er jo oppimot en 2-3 ganger lengre enn spill som Call of duty 4 osv..

Det klarer naturligvis ikke heve seg opp til typiske RTS-spill som f. eks Oblivion (om vi tenker oss at en tar en god del ekstra missions), Zelda (brukte jeg vel en 60 timer på) osv.

Lenke til kommentar

Som det står i artikkelen, helt til man møter romvesenet syns jeg dette var noe av det mest underholdene jeg noengang har gjort. Storkoste meg hvert eneste sekund. Hvis man forsiktig ser bort fra et par bugs, andre feil så synes jeg at den første delen absolutt er noe av det aller beste jeg har spilt.

Oppdragene var litt ensidige til tider; "Ta ut den og den tingen som jammer GPSen vår!" var en hyppig brukt en.

 

Derimot detter det langt ned mot slutten. Synes aliens fiendene var kjedelige. Oppdragene på slutten var tamme, bortsett fra flyve oppdraget, som var morro:) Historien var grei, var endel svar jeg aldri fikk, men kan jo hende jeg ikke fulgte godt nok med...

 

 

Et spm som jeg ikke skjønner:

 

Vi får vite og merke at fiendene har nano drakter. Karakteren vi spiller sier tilogmed noe lignende: "They have nano suits, they aren't suppose to have this technology yet!" i radion iløpet av spillet.

Får vi noengang vite hvordan de fikk det?

 

 

Gleder meg til videre fortsettelse på historien og håper virkelig de lærer av sine feil, og forbedrer mye av feilene!

Lenke til kommentar
Jeg er selv kommet til gruvene, og der stoppet jeg å spille for noen dager siden. Kommer sikkert til å heller begynne på nytt når nVidia 129000 er ute, for de første brettene er ok.

Fram til gruvene er spillet noe av det beste jeg har spilt. Jeg tror det var her Crytek tok seg en gigantisk fest, og så laget de resten av spillet i en helvetes bakrus. Fy f... så skuffet jeg var etter dette...

Lenke til kommentar

Da har jeg kommet meg gjennom hele spillet også :) Må si som noen andre her at første delen, før gruven var superbra i forhold til den siste delen da romvesnene kom. Mye morsommere å jakte på koreanere enn aliens.

 

Men det er fortsatt ting som jeg har hørt om på forhånd som jeg ikke så noe til i spillet, som f.eks de sovepilene som du kunne bestemme selv når offeret skulle sovne. Det ble også sagt at du slo deg sammen med koreanerne for å bekjempe romvesnene. Har også sett noen filmer av oppdrag/baner som ikke er i spillet.

Lenke til kommentar
Da har jeg kommet meg gjennom hele spillet også :) Må si som noen andre her at første delen, før gruven var superbra i forhold til den siste delen da romvesnene kom. Mye morsommere å jakte på koreanere enn aliens.

 

Men det er fortsatt ting som jeg har hørt om på forhånd som jeg ikke så noe til i spillet, som f.eks de sovepilene som du kunne bestemme selv når offeret skulle sovne. Det ble også sagt at du slo deg sammen med koreanerne for å bekjempe romvesnene. Har også sett noen filmer av oppdrag/baner som ikke er i spillet.

 

liten spoiler :)

 

 

Har selv hørt at: "slår" seg sammen med koreanerne, mot romvesnene.. og at du kjemper imot sistebossen i "moderskipet" uten gravitasjon... hmmm :hmm:

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...