Gå til innhold

Omtale av Crysis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm spillet regelrett spiser opp PC-en min rå, har nå krypet ned til 1280*1024 På High. Holdt meg på 25 - 40 fps på dette, men i går kom jeg til et brett* der jeg falt helt ned til 8 :dontgetit:

 

*

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Åpent brett rett etter du treffer på andre med super drakten. Når jeg skal prøve å kommer meg over elven lagger det så kraftig at det ikke går å sikte.
Endret av simalarion
Lenke til kommentar
1680x1050 m 8800 ULTRA 768mb, 4 gb ram og 6000+ overklokket til gudene vet akkurat nå, recommended; medium. Latterlig? Tjah... ;)

 

1680x1050, 8800 ultra 650M, 2 gb ram og q6600. spelet setter til high, og eg satt AA til 4x. Umuleg å kjøre det på 16q i alle fall...

 

Skal prøve neste helg med vista. trur de at det vil hjelpe med 2 gb ram til?

 

Får sjå korleis det går med Very High. Steinane virka veldig urealstisk med DX9 og high, for håpe at dte blir betre med DX10.

 

ang. respawning ved stranda, det var mange som kom, men det stoppa etter at eg hadde drept ein del. Og den basen er vel stor, så eg føler ikkje at det er respawning. Men fekk jo fylt på med ammo ved stranda og då :D

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
Får sjå korleis det går med Very High. Steinane virka veldig urealstisk med DX9 og high, for håpe at dte blir betre med DX10.

 

Du kan glemme Very high på oppløsning over 1024 , jeg kjører Vista 64, 4 gb DDR2 850mhz, GTX 625 - 1450 , Core duo @ 3.2 . På 1280*1024 High har jeg nå vær nede i 8 fps! , dette er dog spesielt 1 brett. Vangligvis ligger jeg på 25 - 40 .

Lenke til kommentar

Det var ikkje særleg oppmuntrande :p

 

Litt dritt å kjøre 1024 med ein 20" widescreen skjerm :p

 

Det er lov å prøve.

 

BTW, er det nokon som har prøvd å kjøre very high VS. high DX10?

 

Edit: Ultraen kan eg kjøre på 670-685 og minnet på 1200(2400). Kanskje eg skal prøve å klokke shaderen og? Hvilken driver verson og rivatuner treng eg då?

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
I så høye oppløsninger så funger 4xAA utmerket. :p

Eventuelt aktivere 4xMPAA. :)

 

Ville nok trodd crysis så mye bedre ut om jeg bare fant ut en måte å aktivere høyere AF på. Virker ikke som om det har noe å si hva jeg setter AF til i Nvidia driveren. :(

 

 

Merka det også! Ingen AF omtrent. BTW, fann ein mod til å få nesten same effekten som i DX10, og steinane såg mykje betre ut! Og nå vart dte plutseleg mogleg å spele med 16q :D

Er mogleg å få betre enn det? :p

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
I så høye oppløsninger så funger 4xAA utmerket. :p

Eventuelt aktivere 4xMPAA. :)

 

Ville nok trodd crysis så mye bedre ut om jeg bare fant ut en måte å aktivere høyere AF på. Virker ikke som om det har noe å si hva jeg setter AF til i Nvidia driveren. :(

 

 

Merka det også! Ingen AF omtrent. BTW, fann ein mod til å få nesten same effekten som i DX10, og steinane såg mykje betre ut! Og nå vart dte plutseleg mogleg å spele med 16q :D

Er mogleg å få betre enn det? :p

Synes 16xQ er litt bortkastet. Du får bedre grafikk med 4xAA (multisampled eller Supersampled)

Og det krever mindre.

 

Det beste blir j da naturligvis er 16xQ Supersampeled. (på et 8800GTX)

Men ikke drøm om å kjøre crysis med dette i høyere oppløsninger. :p

 

Edit: Med Quad-SLI (7950GX2) så er 32xQ mulig.

Det skal i teorien fint gå å bruke 2stk 8800 i SLI for å få 32xQ, men tror Nvidia droppa å legge det inn som en mulighet.

Endret av andrull
Lenke til kommentar

da har jeg også runda det. på slutten knakk PC-en min helt sammen. har kjørt veldig greit på veryhigh \ high i 1680 x 1050 uten AA gjennom spillet, men på slutten knakk den helt sammen gitt. (Q6600, 4 gig ram, 8800GT)

 

spillet er smått harry, og gir ingen "dypere" opplevelser, men på heftig action er det nok det råeste jeg har spilt...

EDIT: det var ikke System Shock 2 på nytt, for å si det sånn...

Endret av hardrock_ram
Lenke til kommentar
da har jeg også runda det. på slutten knakk PC-en min helt sammen. har kjørt veldig greit på veryhigh \ high i 1680 x 1050 uten AA gjennom spillet, men på slutten knakk den helt sammen gitt. (Q6600, 4 gig ram, 8800GT)

 

spillet er smått harry, og gir ingen "dypere" opplevelser, men på heftig action er det nok det råeste jeg har spilt...

EDIT: det var ikke System Shock 2 på nytt, for å si det sånn...

 

Skal du ha det, spill Bioshock. Er jo så og si remake av System Shock 2.

 

Harry? Tja, kanskje det bare er jeg som er kjent med Achmed the dead terrorist, men jeg mener bestemt at koreanerne ropte "I kill you!" til meg fra tid til annen. Det endte vanligvis med at jeg døde som følge av latterkrampe, så og si det samme som skjedde når fiendene brølte "I'm gonna put a cap in your ass!" i Far Cry. Må innrømme at jeg ikke er noen krigs veteran, men tviler på at mange soldater roper ut slikt til fiendene under en skudd kamp.

 

Har ikke noen fancy pc selv, og forventet ikke stort av grafikken til crysis, men syns det er ganske dumt når de med noe av det beste på markedet ikke greier å dra dette. Hva er poenget? Framtidsrettet? Åja, så framtidsrettet at det ikke er brukbart idag.

 

Ett helt greit spill, nano suit som gimmick (på samme måte som tidsmanipulering i timeshift, bio krefter i bioshock etc) og noen åpne områder i starten. Grafikk og fysikk er vel over snittet, men ikke nok til at jeg kaller spillet revolusjonerende.

Lenke til kommentar
Harry? Tja, kanskje det bare er jeg som er kjent med Achmed the dead terrorist, men jeg mener bestemt at koreanerne ropte "I kill you!" til meg fra tid til annen. Det endte vanligvis med at jeg døde som følge av latterkrampe

achmed the dead terrorist ja, genial fyr :!:

 

men crysis er ikke en etterfølger til bioshock, det er en ikke direkte oppfølger til farcry. det er samme utviklere til begge spilla, men crytec har ikke rettigheter til navnet farcry lenger, så derfor kommer ubisoft med farcry 2 til neste år.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...