Gå til innhold

Ordre fra Videogameplus.ca


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Å joda ordren min fra videogamesplus.ca ble stoppet i tollen. Selv om verdien bare var $27.48CDN ca. 152,93NOK. Tollen sier at pakken var dårlig merket fra vgp. Nei kan ikke anbefale vgp siden pakken ble stoppet, og jeg gidder faen ikke betale en dritt i toll til den faens norske stat. Jeg er Finnmarking og vant til å snylte på staten, lever på sosialen og får snart trygd slik at jeg har mer tid å spille med ps3 :thumbup: he he he....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fikk omsider Fallout 3 fra VGP. Spillet ble sendt for 10 dager siden, og jeg regner med at det har vært innom tollen. "Ikke tollpliktig" står det på pakken, og det er vel tollvesenet som har stemplet det, right?? Samme var tilfelle med Saints Row 2, som jeg fikk for et par uker siden etter en "reise" på 9 dager. Tidligere tok det 4-6 dager før spillet lå i postkassen. Men så lenge man slipper unna moms og gebyr gjør det ingenting om det går noen dager ekstra :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Bestilte meg: gran turismo 5 prologue og rock band 2 til PS3 fra VGP, og de står som "shipped" den 19/11-09.

 

Det jeg lurer på er: får man ikke noen tracking på pakken?

 

Tror ikke det nei, dessverre... Jeg fant ihvertfall ingen da jeg bestilte Warhawk til PS3.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Bestilte meg: gran turismo 5 prologue og rock band 2 til PS3 fra VGP, og de står som "shipped" den 19/11-09.

 

Det jeg lurer på er: får man ikke noen tracking på pakken?

 

Tror ikke det nei, dessverre... Jeg fant ihvertfall ingen da jeg bestilte Warhawk til PS3.

 

Never mind, spillene lå i postkassen når jeg kom hjem fra jobb i dag :w00t:

 

Må si jeg ble mektig imponert! :ph34r:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...