Gå til innhold

Ordre fra Videogameplus.ca


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra nyhetsbloggen til Videogamesplus.ca

We have begun processing all Super Mario Galaxy - Wii (Preorder) , Kane & Lynch: Dead Men - 360 (Preorder) , Kane & Lynch: Dead Men - PS3 (Preorder) , Assassins Creed - 360 (Preorder) and Assassins Creed - PS3 (Preorder) orders. Due to the high volume of preorders on these titles we have begun processing them immediately to insure no delay in shipping out any orders. We will not be accepting anymore cancellations on any of these preorders and customers orders will be marked "Preship Status No Cancellations".

 

Håper ikke AC lander i postkassa mi før jeg er ferdig med alt eksamensstrevet,

eller så er jeg redd det vil svartne for meg og jeg vil våkne opp et par dager etter jeg egentlig skulle

ha avlagt eksamen, liggende i sofaen med PS3 stikka i hendene! :D

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Jeg sendte en mail til vgp.ca om sene leveranser og de kunne informere om at noen av deres bestillinger hadde ved en feil blitt "re-routed" gjennom USA og derfor var sent ute. Jeg kunne forvente å ha spillet innen 4-7 dager. Hvis det er noen andre som har opplevd å ikke fått spillet i tide kan dette være en forklaring. :)

Lenke til kommentar
Noen som har mottatt forhåndsbestillingen sin av Assassin's Creed fra VGP enda?

Siste gang jeg forhåndsbestiller et spill fra Canada når release er så kloss på

den europeiske. :)

 

Men jeg gleder meg til å spille Uncharted før de fleste på denne siden

av atlanteren i alle fall. :woot:

 

Jupp, fått Assasins Creed nå, passet bra siden det er update (kanskje fix på problemene) idag. :)

Lenke til kommentar
Jupp, fått Assasins Creed nå, passet bra siden det er update (kanskje fix på problemene) idag. :)

 

lover bra at du har fått det :) da ere ikke langt unna for meg heller.

Enda godt jeg ikke hadde hatt tid til å spille det, selv om jeg hadde hatt det på release. Får gjort det jeg skal gjøre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...