Gå til innhold

Ordre fra Videogameplus.ca


Anbefalte innlegg

Så var jo spørsmålet, forhåndsbestille Unreal Tournament III, eller ikke?

http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=13392

 

Spillet fikk "gone gold" status i dag

 

PS3 versjonen vil mest sannsynlig dukke opp i Nordamerikanske butikker 11. Dec, men muligens litt senere den uka.

Kanskje jeg skulle ta sjangsen på at det rekker fram før jul?? :)

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så var jo spørsmålet, forhåndsbestille Unreal Tournament III, eller ikke?

http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=13392

 

Spillet fikk "gone gold" status i dag

 

PS3 versjonen vil mest sannsynlig dukke opp i Nordamerikanske butikker 11. Dec, men muligens litt senere den uka.

Kanskje jeg skulle ta sjangsen på at det rekker fram før jul?? :)

 

Det gjør den garantert da den blir sendt som brevpost, og derfor bare bruker 1 dag på reisen innenfor norge, 2 dager om man er uheldig. Det er derimot ting som blir sendt som pakke som tar lengre tid i desember.

Lenke til kommentar
8 dager siden Assassins ble sendt fra Canada :/ Og 6 dager siden Uncharted ble sendt.. Men ingen av dem har dukket opp! Jeg har får dårlig tålmodighet til å vente på gode spill :(

Oisann da, da er jeg litt skeptisk å bestille ut3 hos vgp, men det er vel mer positivt enn negativt å bestille derfra

 

 

Ikke misforstå, jeg har kun hatt bra opplevelser med leveringstiden fra VGP. Det har tatt maks fire dager før, til og med en gang det tok tre! Mener jeg å huske..

 

Men jeg tror jeg har funnet ut hvorfor det går tregt, for i kvitteringen man får i e-posten så står det "N/A" på leveringsadresse! ;o Åssen dem klarte det er et godt spørsmål.. Sendte en mail så fort jeg fant ut, så venter på svar :)

 

Og så travelt har man det vel ikke?

 

Jo, når man er helt gira på å få spilt to skikkelig SP-spill så haster det ;D

Endret av BåGan
Lenke til kommentar
er ikke for prisen jeg gjør det sånn generelt, er for å minske ventetida, men et par dager bryr meg ingenting så lenge jeg får spillet en stund før 5 desember, altså uncharted=)

Da vil jeg anbefale ebay. Her finnes det brukere om sender med ekspress levering. 1-2 dager leveringstid alt etter når du bestiller.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke heeelt dere som bestiller fra VGP. Det er ikke noe særlig billig eller rask levering. Jeg har bestilt flere ganger fra MovieTyme og her blir det mye billigere. Går glatt gjennom tollen her, men har gått over til ebay for der kan jeg velge raskere fraktmetoder.

 

Merker de også pakkene med $20 eller lignende?

Jeg har alltid skrevet det i kommentarfeltet når man godkjenner ordren, vet ikke om de gjør det automatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...