Gå til innhold

Ordre fra Videogameplus.ca


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da må jo alle som venter på pakke derfra nå ha havnet i tollen da...?

Nei.

Noe er det i alle fall. Er jo mange på forumet her som har bestilt på forskjellige tidspunkt, som ikke har fått det. Så enten ligger de lagret en eller annen plass, eller så er det en spilltyv i postsystemet.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Når var det du bestilte GeoFrank?

Jeg bestilte nemlig et spill forrige fredag og det har ikke kommet enda. Kanskje bare jeg som er utolmodig, men det har jo gått mye raskere før.

Har alltid gått kjapt før for meg også. Men spillet ble 'shipped' forrige torsdag så da kommer sikkert ditt også etter hvert.

Lenke til kommentar

I går skrev jeg om DHL som påsto de hadde levert til meg for 2 uker siden. Fikk omsider tak i sjåføren i går og han kunne fortelle at han hadde kvittert ut pakken selv, og lagt pakken bak et tre utenfor døren min....! Jeg har altså hatt spillet utenfor døren min i 2 uker uten at jeg har visst om det...! ...for det var vel opplagt at jeg ville finne pakken der helt av meg selv....!?! Huff...!

Lenke til kommentar
Bestemt meg for å slutte å handle "viktige" spill på vgp.ca. Noen ganger man bare ha ting på release-datoen, og da er det bedre å handle i en lokal butikk eller absoluttspill.no.

 

Litt enig med deg der, nå som canadiske dollarkursen har gått opp, er det jo ikke så stor prisforskjell heller.

Men de har jo veldig gode tilbud iblant :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...