Gå til innhold

Ordre fra Videogameplus.ca


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, for jeg forhåndsbestilte Assasins Creed derfra, når jeg valgte betaling sto det 69 USD, men var vist bare noe jeg trudde.

Har ikke prøvd selv, vet bare det var noen her på forumet som hadde prøvd det, men den kanadiske prisen ble trekt allikevel når de så på kontoutskriften. Sjekk gjerne om det stemmer, hadde ikke gjort meg noe å spare noen kroner om det var mulig.

Lenke til kommentar
I går skrev jeg om DHL som påsto de hadde levert til meg for 2 uker siden. Fikk omsider tak i sjåføren i går og han kunne fortelle at han hadde kvittert ut pakken selv, og lagt pakken bak et tre utenfor døren min....! Jeg har altså hatt spillet utenfor døren min i 2 uker uten at jeg har visst om det...! ...for det var vel opplagt at jeg ville finne pakken der helt av meg selv....!?! Huff...!

 

ahahah XD så det var sånn det enta altså. Noe av det morsomte jeg har lest her på stund.

Lenke til kommentar
Noen av dere som har bestilt Assasins Creed hos vgs.ca som har fått "shipped" emailen?

De skriver at de ikke får spillet inn før torsdag.

Og de sender ikke før de får det inn;D

Er vi heldige, får vi det i posten på lørdag,noe jeg tviler på.

Tipper på mandag eller tirsdag neste uke.

Skulle gjerne fått det til onsdag fra AS, men det hadde jo kostet meg en 100-lapp ekstra.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...